Czytaj także -

Aktualne wydanie

2020 07 okladka

Świat Szkła 07-08/2020

User Menu

 20191104-V1-BANNER-160x600-POL

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 

 Baner 2

KRISPOL 1. LIGA podsumowuje sezon i podaje statystyki
Data dodania: 06.07.20

Sezon 2019/2020 był kolejnym, w którym zaplecze PlusLigi dzięki wsparciu sponsorów mogło podnosić swój poziom i stać się jeszcze bardziej atrakcyjne dla kibiców oraz partnerów.

 

Kluczową decyzją, która wpłynęła na coraz większą profesjonalizację rozgrywek było wsparcie tytularnego sponsora rozgrywek – firmy KRISPOL.

 

20200622KRISPOL

 

– Marketing sportowy jest najlepszą formą reklamy, emocje towarzyszące sportowi są najlepiej zapamiętywane przez naszych klientów – mówił przed sezonem Karol Krysiński, Prezes Zarządu firmy KRISPOL. – Stąd nasza decyzja o podjęciu współpracy z Polską Ligą Siatkówki. Stworzyły się nowe możliwości, 1. Liga Mężczyzn się profesjonalizuje, a my postanowiliśmy, że będziemy uczestniczyć w tym procesie.

 

Prezes Polskiej Ligi Siatkówki Paweł Zagumny nie krył zadowolenia z pozyskania tak ważnego partnera biznesowego. – Bardzo się cieszę, że pozyskaliśmy nowego sponsora – podkreśla Zagumny. – Daje on nam finansową stabilizację, a klubom możliwość rozwoju i dążenia do jak najlepszych wyników, przy wzorowej organizacji widowisk sportowych.

 

Elektryzującą walkę o ligowe medale uniemożliwiła pandemia koronawirusa. Udało się do czasu zatrzymania KRISPOL 1. Ligi rozegrać 177 meczów. Po raz pierwszy w historii walczono także o Puchar KRISPOL 1. Ligi, triumfowała w nim drużyna BBTS Bielsko-Biała, a impreza zebrała mnóstwo pochwał za organizację i doskonałą promocję siatkówki.

 

20200622KRISPOL1

 

Profesjonalizacji i podnoszeniu atrakcyjności widowisk na zapleczu PlusLigi sprzyjała także Telewizja Polsat, której transmisje z 23 ligowych meczów obejrzało ponad 800 tysięcy widzów. Z kolei spotkania przyciągnęły do hal 72132 kibiców. Aż 39,6 mln zł wyniósł łączny ekwiwalent reklamowy KRISPOL 1. Ligi Mężczyzn.

 

– Cieszy nas udana współpraca z Polską Ligą Siatkówki – mówi Karol Krysiński, Prezes Zarządu firmy KRISPOL. – Szkoda tylko, że pandemia zabrała nam wszystkim możliwość oglądania sportowej walki o medale w KRISPOL 1. Lidze, bo emocji byłoby na pewno co nie miara – dodaje.

 

– Jesteśmy bardzo wdzięczni firmie KRISPOL za ten sezon wspólnej, bardzo dobrej pracy – dodaje prezes Zagumny. – Przy wsparciu naszych nowych partnerów możemy z optymizmem patrzeć w przyszłość i liczyć na dalszy rozwój. W sezonie 2020/2021 już pod nową nazwą i z nowym partnerem, lecz dokładnie z takimi samymi celami.

 

20200622KRISPOL2

 

Przypomnijmy, że Polska Liga Siatkówki oraz firma KRISPOL dynamicznie rozwijają współpracę, którą zapoczątkował sezon 2019/2020 KRIPSOL 1. Ligi. W kolejnych rozgrywkach wiodący europejski producent bram i stolarki otworowej jeszcze mocniej zaangażuje się we wspieranie flagowych rozgrywek prowadzonych przez PLS. A zaplecze Ligi Mistrzów Świata wystartuje jako TAURON 1. Liga Mężczyzn.

 

Podsumowanie sezonu jest również dostępne na kanale Youtube producenta: https://www.youtube.com/watch?v=2KWFtuhb8Ig

KRISPOL

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik