Ponownie, kolejny rok z rzędu, firma SWISSPACER notuje rekordowe wzrosty sprzedaży swojego flagowego produktu, którym są ciepłe ramki Advance i Ultimate. Branża okienna doświadcza wielu pozytywnych, jakościowych zmian w zakresie oferowanych produktów.
Ciepła ramka nie jest już instalowana tylko w najdroższych oknach klasy premium. Obecnie dostępna jest praktycznie w każdym zakresie cenowym i każdej linii produktowej okien.
Wszystko wskazuje na to, iż dynamika ta, patrząc przez pryzmat procesów inwestycyjnych obserwowanych na rynku, zostanie dodatkowo wyraźnie zintensyfikowana w nadchodzących kilku latach.
Globalny trend oszczędzania energii i zrównoważonego budownictwa obserwowany we wszystkich strefach klimatycznych jest w dzisiejszych czasach jedyną, możliwą drogą rozwoju budownictwa i doskonale wpisuje się zarówno w wartości oferowane przez SWISSPACER, jak i całą grupę Saint-Gobain.
Kolejny rok wzrostów sprzedaży SWISSPACER to z jednej strony zasługa renomowanego brandu. Z drugiej zaś – budzącej zaufanie szanowanej szwajcarskiej marki, zdefiniowanej przez innowacyjne produkty najwyższej klasy, i jako jednej z nielicznych ciepłych ramek, rozpoznawalnej przez przysłowiowego Kowalskiego. SWISSPACER na wielu rynkach określany jest jako synonim ciepłej ramki.
To niewątpliwie wynik dynamicznie rosnącego rynku okiennego i fasadowego w Polsce oraz w Europie, a także osobistego sukcesu naszych klientów i ich zespołów.
Dziękujemy wszystkim naszym klientom za kolejny bardzo udany wspólny rok i gratulujemy producentom szyb zespolonych oraz stolarki okiennej budowania silnych, rozpoznawalnych na całym świecie marek handlowych – znanych z determinacji w osiąganiu ambitnych celów.
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacji: Świat Szkła 12/2021