GlasMax to nowa, innowacyjna marka w szkle, będąca synonimem termoizolacyjnych, wielofunkcyjnych systemów szyb zespolonych, charakteryzujących się najwyższą jakością, potwierdzoną znakiem jakości “Q” Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie.
Wprowadzany właśnie program marketingowy opatrzony hasłem „Szyby GlasMax – moc łączenia przestrzeni” ma na celu ściślejszą współpracę firm będących członami sieci dystrybucji: od hut szkła produkujących szkło w taflach (float, niskoemisyjne-termoizolacyjne, przeciwsłoneczne), poprzez producentów szyb zespolonych, aż po producentów okien i ich dystrybutorów, którzy dostarczają klientom – inwestorom prywatnym czy instytucjonalnym – okna z zamontowanymi szybami zespolonymi.
Strategia obsługi klienta wykorzystująca nowy program ma zapewnić dostarczanie unikalnych wartości i budowanie lojalności pozacenowej, opartej na systemie obsługi i wartości marki. Lojalność oparta na cenie – niestety bardzo popularna w branży szklarskiej i okiennej – skazuje dystrybutorów na ciągłe obniżki marży oraz na stałe zagrożenie odejściem klienta, gdy pojawi się tańszy dostawca.
Ciągłe obniżanie cen nie jest korzystne dla branży, a w dalszej perspektywie również dla użytkownika okien – program GlasMax stara się to uświadomić przedstawicielom branży.