Przełom lipca i sierpnia przyniósł mocne wsparcie dla Partnerów Handlowych DAKO. Marka DAKO była promowana na trasie prestiżowego wyścigu Tour de Pologne. Zauważalność działań gwarantowały przede wszystkim spoty reklamowe emitowane na ekranach multimedialnych rozlokowanych na poszczególnych etapach wyścigu.

 

20130818Tdp  0000 Layer 20 20130818Tdp  0000 Layer 22
20130818Tdp  0001 Layer 21 20130818Tdp  0006 Layer 16

 

 


Spoty wyświetlano na największych na świecie ekranach o powierzchni 100 m2, mniejszych ekranach o powierzchni 15 m2 i 13 m2 oraz na ciężarówkach z ekranami przemieszczającymi się w kolumnie reklamowej wyścigu. Ekrany eksponowane były podczas wszystkich – Polskich i Włoskich – etapów. Odpowiednia lokalizacja ekranów pozwoliła także na lokowanie znaku graficznego i spotów DAKO w audycjach telewizyjnych i relacjach z wyścigu.

 

20130818Tdp  0008 Layer 14 20130818Tdp  0009 Layer 11
20130818Tdp  0009 Layer 13 20130818Tdp  0010 Layer 10

 


Działania za pośrednictwem spotów reklamowych wspierane były nowoczesnymi technikami promocji Wi-Fi. Widzowie wyścigu pobierali reklamy DAKO za pomocą laptopów, telefonów komórkowych i innych urządzeń, korzystając z bezprzewodowego Internetu udostępnianego przez organizatorów.

 

20130818Tdp  0011 Layer 9 20130818Tdp  0012 Layer 10
20130818Tdp  0014 Layer 8 20130818Tdp  0017 Layer 5


Trasa wyścigu
ROVERTO -> MADONNA DI CAMPIGLIO
MARILLEVA VAL DI SOLE -> PASSO PORDOI VAL DI FASSA
KRAKÓW -> RZESZÓW
TARNÓW -> KATOWICE
NOWY TARG -> ZAKOPANE
BUKOVINA HOTEL SPA –> BUKOWINA TATRZAŃSKA
WIELICZKA -> KRAKÓW, RYNEK GŁÓWNY

 

20130818Tdp  0018 Layer 4 20130818Tdp  0019 Layer 1
20130818Tdp  0019 Layer 3 20130818Tdp  0020 Layer 2
  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.