Przez cały rok z utęsknieniem czekamy na nadejście słonecznego, upalnego lata. Jednak nadmiar ciepła słonecznego może być bardzo uciążliwy, szczególnie w domu, gdzie szukamy odpoczynku od zgiełku, hałasu a latem - także od upału. Jak zatem można zapobiec nagrzewaniu pomieszczeń w upalne dni? Firma FAKRO znalazła rozwiązanie - stosowanie markiz zewnętrznych pozwoli cieszyć się przyjemnym chłodem nawet w czasie upałów.

 

Dobrą okazję do testowania skuteczności markiz do okien pionowych FAKRO dał udział w programie Pytanie na Śniadanie TVP, który już od 12 lat radzi Polakom jak lepiej i ciekawiej żyć. W ramach tej akcji markizy zewnętrzne zamontowano w prywatnym mieszkaniu w Warszawie, którego właścicielka miała problemy ze zbyt dokuczliwym słońcem. Serwisanci firmy FAKRO zamontowali markizę na oknie a nad przebiegiem prac czuwał menadżer produktu, który wyjaśnił klientce zasady działania markizy.

 

W programie Pytanie Na Śniadanie wyemitowano ten materiał a Janusz Komurkiewicz (Członek Zarządu i Dyrektor marketingu FAKRO), który był gościem w studio dodatkowo zaprezentował widzom ten nowatorski produkt. http://pytanienasniadanie.tvp.pl/20593666/majsterki-w-akcji

 

20150707FAKRO 01

 

Markiza Solar to innowacyjne rozwiązanie, stanowiące połączenie skutecznej ochrony poddasza przed nagrzewaniem, z najwyższym komfortem obsługi. Montowana na zewnątrz okna, markiza absorbuje promieniowanie słoneczne już przed szybą i emituje ciepło na zewnątrz nie dopuszczając do przegrzewania wnętrza. Chroni pomieszczenie do osiem razy skuteczniej niż rolety wewnętrzne.

Markiza jest wyposażona w inteligentny system automatycznego uruchamiania w zależności od nasłonecznienia. Nie wymaga podłączenia do sieci elektrycznej, ponieważ zasilana jest energią słoneczną.

 

Udział firmy FAKRO w tym programie jest uzupełnieniem prowadzonej już od kilku miesięcy szerokiej akcji reklamowo - informacyjnej. Jej celem jest uświadomienie potrzeby ochrony przed nadmiernym nagrzewaniem pomieszczeń w upalne dni przez zastosowanie markiz zewnętrznych jako optymalnego rozwiązania. Akcja złożona jest z wielu elementów. Najwięcej informacji pojawia się w prasie branżowej budowlanej oraz portalach internetowych związanych z budownictwem, urządzaniem wnętrz i tematyką kobiecą.

 

Sprzedaż markiz sterowanych elektrycznie do okien pionowych wsparta jest promocją dla Klientów indywidualnych-„All inclusive”. Inwestując w zakup markizy, Klient może zyskać skuteczną ochronę przed nagrzewaniem pomieszczeń w upalne dni oraz zwrot części poniesionych kosztów na jej zakup. Zapraszamy do obejrzenia filmów edukacyjnych na temat ochrony pomieszczeń przed nagrzewaniem oraz billboardu sponsorskiego na stronie internetowej FAKRO.

 

20150707FAKRO 02

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.