Pod marką WICONA od sześćdziesięciu lat sprzedawane są na całym świecie produkty do fasad, okien i drzwi. Wysokie wymogi technologiczne, konsekwentne rozwiązania systemowe, wysokie standardy produktów i wykonawcze oraz szeroki zakres usług serwisowych i doradczych doprowadziły do tego, że marka WICONA zajmuje dzisiaj wiodącą pozycję rynkową na obszarze systemaów profili aluminiowych. Za marką WICONA kryje się norweski koncern HYDRO, jedno z wiodących światowych przedsiębiorstw branży aluminiowej. To połączenie daje systemowi WICONA decydujące impulsy do wczesnego rozpoznania globalnych trendów i jest podstawą rozwoju zintegrowanych, przyszłościowych strategii.
Jednym z największych bieżących wyzwań jest rozwój efektywnych pod względem energetycznym koncepcji budynków, które uwzględniają problemy ocieplenia klimatu, spowodowane stratami energetycznymi. W tym kontekście duże znaczenie mają budynki charakteryzujące się oszczędnym korzystaniem z zasobów, oferującym wysoki komfort użytkowania i zapewniającym zdrowe środowisko pracy i otoczenia mieszkalnego. Jednocześnie w świetle wzrastających cen za energię muszą być one ekonomicznie i długofalowo atrakcyjne dla inwestorów i użytkowników. HYDRO BUILDING SYSTEMS rozpoznał te potrzeby już przed wieloma laty i odpowiednio nadał kierunek swoim działaniom. Poprzez markę WICONA przedsiębiorstwo oferuje przyszłościowe, energooszczędne rozwiązania mające również na względzie ochronę środowiska.
WICONA znowu silna na rynku polskim
Firma HYDRO BUILDING SYSTEMS z siedzibą w Ulm zwiększa swoje zaangażowanie na rynku polskim i dąży do ponownego zdobycia przez markę WICONA przodującej pozycji.
Rozszerzenie aktywności firmy HYDRO BUILDING SYSTEMS w Polsce przypada na fazę wzrostu koniunkturalnego w branży fasad aluminiowych. Boom, który może osiągnąć dwucyfrowy procentowy wynik w skali roku, obejmuje wszystkie segmenty istotne dla HYDRO BUILDING SYSTEMS, czyli budownictwo przemysłowe i gospodarcze, do tego dochodzi nowe budownictwo biurowe i nowoczesne centra handlowe.
Techniczna kompetencja mocną stroną firmy
Dla HYDRO BUILDING SYSTEMS – dostawcy systemów WICONA najważniejszymi grupami docelowymi, są przedsiębiorstwa wykonawcze stolarki aluminiowej, ponadto inwestorzy, projektanci i architekci. Dla tych ostatnich grup docelowych szczególną wagę mają usługi doradcze świadczone przez system WICONA przed realizacją projektu.
Tutaj możemy podkreślić kompetencje techniczne naszych pracowników i stworzyć odpowiednie warunki dla udanej realizacji projektu, wyjaśnia Leszek Stodolski, General Manager HBS w Polsce. Kluczowym posunięciem rynkowym jest jednakże techniczne kompleksowe wsparcie i doradztwo wykonawców.
Od momentu ponownego wejścia marki WICONA na rynek polski w roku 2005 firma HYDRO BUILDING SYSTEMS bardzo dużą wagę przykłada do ostrożnego i poważnego powiększania kręgu stałych klientów wśród zakładów wykonawczych zajmujących się konstrukcjami metalowymi oraz do umacniania zaufania do marki u dotychczasowych kontrahentów. Osiągnięto w międzyczasie oba cele, więc dzisiaj firma jest w stanie planować i wspólnie generować wzrost wraz z lokalnymi przedsiębiorstwami z tej branży. Imponujące obiekty referencyjne: Allianz, Topaz, Nefryt i inne, są dowodem na to, że rynek dojrzał już do zaawansowanych systemów fasadowych o najwyższej jakości.
Bliskość klienta i siła innowacji
Podstawowym warunkiem prawidłowego przebiegu realizacji zlecenia są krótkie i terminowe dostawy profili aluminiowych, akcesoriów i okuć. W każdej chwili można spełnić ten warunek dzięki strategicznie optymalnej lokalizacji centrum logistycznego Gerstungen w centralnej części Niemiec.
Marka dla profesjonalistów
- Szczegóły
- Kategoria: Wydarzenia