Nowe logo |
Firma REYNAERS POLSKA uczciła zmiane wizerunku korporacyjnego organizujac oficjalne spotkanie dla wszystkich pracowników. Uroczystosc odbyła się w siedzibie firmy w Piasecznie w poniedziałek 16 kwietnia.
Maciej Przybylski, Prezes REYNAERS POLSKA, powiedział: „To bardzo ważny moment w historii firmy, ważny dla nas wszystkich, dla całego zespołu. Zmiana logo i wizerunku korporacyjnego nie zdarza się codziennie. Jest to jedno z najistotniejszych wydarzeń w Reynaers na przestrzeni ostatnich kilku lat, tym bardziej, że jest wyrazem zmian zachodzących w firmie i jej dynamicznego rozwoju”
Przemówienie prezesa REYNAERS POLSKA, wciągnięcie flag na maszty przed budynkiem, tort w kształcie nowego logo, toast, wspólne zdjęcia i dobra zabawa – tak można podsumować to, co działo się w firmie REYNAERS POLSKA w Piasecznie.
Uroczystość zgromadziła prawie sto osób, w tym pracowników z Piaseczna i biur regionalnych, a także gości z Belgii, Litwy, Łotwy, Czech i Słowacji.
Firma REYNAERS 16 kwietnia zaprezentowała nowa identyfikację wizualną, która podkreśla wysokie klasy europejską marke architektonicznych rozwiazań aluminiowych.
Poprzez rozwijanie silnej marki, REYNAERS ALUMINIUM wzmacnia swoją rosnącą pozycje – ma oddziały w 27 krajach i eksport do 50 krajów świata na 5 kontynentach. Nowe logo i identyfikacja wizualna odzwierciedlają kluczowe walory firmy zwiazane z ukierunkowaniem na klienta oraz jakość zakorzenioną w europejskiej tradycji.
Cechą charakterystyczną nowego logo jest duża i czytelna litera „R”, która oddaje zaangażowanie firmy w tworzenie innowacyjnych produktów najwyższej jakości.
W odniesieniu do pozytywnych fundamentów z przeszłosci, „R” reprezentuje markę, na której rynek może polegac. Nowy wizerunek podkreśla, że marka Reynaers jest nowoczesna, silna i godna zaufania.
Potwierdzone jest to m.in. przez stworzenie trzech różnych koncepcji komunikacji skierowanej do każdej z grup docelowych: producentów i inwestorów, architektów oraz klientów indywidualnych.
więcej informacji: Świat Szkła 7-8/2007