Porta Drzwi, marka należąca do największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej – Porta KMI Poland, otrzymała międzynarodowy tytuł Superbrand, przyznawany najsilniejszym markom w Polsce. Tym wyróżnieniem Porta Drzwi została uhonorowana już kolejny rok z rzędu.
Superbrand to prestiżowy tytuł, który jest przyznawany na podstawie badania opinii ponad 10 tysięcy konsumentów w Polsce. Pozwala ono określić tzw. indeks siły marki. Głos zabierają także członkowie Rady Marek - eksperci marketingu, reklamy i PR. Dzięki tym dwóm elementom - badaniu i głosowaniu ekspertów – wyłaniani są laureaci konkursu Superbrands. W tym roku odbyło się to w Polsce już po raz trzynasty.
- Założeniem naszej strategii marki jest otwarcie się na klienta, jego potrzeby, motywacje i pragnienia. Działamy zgodnie z ideą bycia blisko naszych odbiorów, inicjowania dialogu. Wychodzimy bowiem z założenia, że drzwi mogą być czymś więcej niż tylko przedmiotem w tle, sprowadzonym wyłącznie do jego aspektu użytkowego. Drzwi mogą inspirować lub stać się klamrą, która spina nasze wyobrażenie o pięknie i harmonii w domu - najważniejszym miejscu w życiu większości ludzi.
Chcemy spełniać te marzenia, ale i podpowiadać nowe, co jest możliwe właśnie dzięki wzajemnej otwartości. Nagroda Superbrand świadczy o tym, że ta strategia przekonuje zarówno środowisko marketingowe, jak i jej głównych odbiorców, czyli naszych klientów. To dla nas bardzo wiele znaczy i za to dziękujemy – mówi Artur Pęksyk, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Porta KMI Poland.