Andreas Geith, dotychczasowy dyrektor zarządzający SWISSPACER, odchodzi ze stanowiska z dniem 31 maja 2020 r. Decyzję tę podjął osobiście, aby cieszyć się przejściem na emeryturę.
Pani Victoria Renz-Kiefel, dotychczasowa dyrektor ds. strategii spółki Saint-Gobain High Performance Solutions przejmuje zarządzanie SWISSPACER.
Victoria Renz-Kiefel, nowy dyrektor zarządzający SWISSPACER (© SWISSPACER)
Dotychczasowy dyrektor zarządzający SWISSPACER Andreas Geith odchodzi ze spółki 31 maja 2020 r. (© SWISSPACER)
Andreas Geith stanął na czele firmy na początku 2011 roku i od tego czasu nieprzerwanie rozwijał SWISSPACER na arenie międzynarodowej, jako lidera innowacji i sprzedaży. Skupiony na zespole sposób pracy zawsze koncentrował się na znalezieniu odpowiedniego talentu, który pasował do strategii zorientowanej na wzrost, zarówno w zakresie sprzedaży, marketingu, jak i technologii i innowacji. Po ponad 9 latach na czele SWISSPACER przekazuje firmę w zarządzanie następnej generacji.
— Szanujemy decyzję Andreasa i dziękuję za bardzo dobrą współpracę. Prowadził i rozwijał wiele obszarów na różnych stanowiskach kierowniczych w Saint-Gobain z wielkim zaangażowaniem przez ostatnie ponad 28 lat. Życzymy mu wszystkiego najlepszego w przyszłości — powiedział o pracy Andreasa Geith dyrektor generalny działu Business Unit Windows Reto Cometta.
— Do ostatniego dnia podobała mi się przedsiębiorcza praca z naszym zmotywowanym i kreatywnym zespołem. Dzięki przysłowiowej szwajcarskiej jakości, wyjątkowej obsłudze klienta i wysokiej wydajności byliśmy w stanie zdobyć wiele nowych rynków międzynarodowych. To między innymi z tego powodu SWISSPACER jest na wielu z nich dziś synonimem ciepłej ramki — mówi Geith.
— Poznaliśmy panią Renz-Kiefel jako niezwykle kompetentną liderkę, a jej doświadczenie w strategicznych projektach międzynarodowych stanowi ogromną wartość dodaną. Jesteśmy pewni, że w przyszłości dalej będzie z sukcesem rozwijała SWISSPACER — dodaje Reto Cometta.
Podobnie jak w jej dotychczasowej karierze, Victoria Renz-Kiefel skoncentruje się na międzynarodowym charakterze spółki SWISSPACER, różnorodności rynków i kliencie.
— Chciałabym dalej rozwijać międzynarodową ekspansję firmy, aby ciepła ramka SWISSPACER nadal ustanawiała nowe standardy rynkowe na całym świecie. Aby to zapewnić musimy stale rozszerzać nasze portfolio oraz ulepszać produkty i usługi, abyśmy mieli rozwiązania dla wszystkich naszych klientów. W najbliższym okresie oczywiście szczególnie ważna jest ochrona zdrowia naszych pracowników i bycie wiarygodnym partnerem dla naszych klientów.
Ciepła ramka do dziś często nie jest standardem rynkowym, wybierane są mniej energooszczędne rozwiązania, instalowane kosztem szybszych procesów produkcyjnych.
— SWISSPACER od lat promuje ideę ciepłej ramki dystansowej, co powoduje pojawianiesię coraz większej ilości naśladowców. Dlatego tym ważniejsze jest dla nas w przyszłości zagwarantowanie doskonałego wsparcia technicznego i aktywne kształtowanie rynku wspólnie z klientami — dodaje Renz-Kiefel.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: www.swisspacer.com
Janina Brielmann
www.swisspacer.com
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacji: Świat Szkła 06/2020