Kampania w Internecie obejmować będzie emisję bannerów na największych polskich portalach, w tym Onet.pl, a także masowe e-mailingi. Wszystkie reklamy w ramach kampanii on-line będą prowadzić do strony internetowej www.drutex.eu, gdzie będzie można odnaleźć szczegółowe informacje dotyczące reklamowych produktów.
Akcja potrwa 10 tygodni, a jej głównym celem jest umocnienie DRUTEX-u na pozycji lidera na rynku producentów okien poprzez zwiększenie świadomości marki na rynku i podkreślenie unikalnych cech jej produktów. Cele komunikacyjne kampanii koncentrują się przede wszystkim na promowaniu bezpieczeństwa, energooszczędności oraz ponadczasowej elegancji tworzonych przez firmę okien.
„Nasza nowa kampania reklamowa stanowi esencję zalet, jakie okna Drutex-u oferują klientom. Celem kampanii jest przede wszystkim zwiększenie i umocnienie rozpoznawalności marki oraz wywoływanie pozytywnych skojarzeń dotyczących samego produktu poprzez nakreślenie jego realnych zalet.
Zdecydowaliśmy się na reklamę telewizyjną oraz szeroką obecność w Internecie, ponieważ zależy nam na dotarciu do jak największej grupy potencjalnych odbiorców. Spoty będą oczywiście wspierane również działaniami public relations oraz reklamą w prasie. ”- powiedział Leszek Gierszewski, Prezes DRUTEX S.A.
Spot reklamowy dostępny jest na stronie internetowej www.drutexeu pod poniższym linkiem:
www.drutex.pl/pl/pressroom/spot-reklamowy.html