Firma O-I Europe podpisała ekskluzywny kontrakt z sensacją muzyczną You Tube –The Bottle Boys. Wykonawcy, którzy grają wszystkie swoje utwory muzyczne na idealnie dostrojonych szklanych butelkach mają ponad 77.000 fanów w YouTube, a ich największy hit, Billie Jean Michaela Jacksona był przeglądany ponad 6 milionów razy.

 

201500707o-i11

 


Zespół jest idealnym partnerem dla O-I, aby przyciągnąć pokolenie Y – pierwszą generację, która dorastała spożywając żywność i napoje w opakowaniach wytworzonych z innych materiałów niż szkło, a jednocześnie jest bardziej wrażliwa na sprawy trwałości i jakości. Firmie zależy na tym żeby zbadać, jak zaangażować pokolenie Millenium w opakowania szklane- materiał, z którym mogli mieć ograniczony kontakt, i który nie do końca kojarzy im się ze wspomnieniami z dzieciństwa.

 


Na umowę składają się specjalne koncerty i imprezy organizowane dla klientów O-I oraz zamieszczanie logotypu projektu Glass Is Life™ w każdym wideoklipie zespołu w ramach tzw. BottleMondays. O-I wspiera akcję poprzez swoje kanały w mediach społecznościowych.
„To partnerstwo jest znakomitym sposobem na przyciągnięcie pokolenia Millenium do opakowań szklanych i naszego ruchu Glass Is Life. Dzięki swojemu zabawnemu charakterowi, BottleBoys otworzą drzwi do konstruktywnych dyskusji na temat zalet i trwałości szkła” – powiedziała Marie-Laure Susset, manager O-I Europe ds. brandingu i komunikacji zewnętrznej.

 


Członek zespołu The Bottle Boys, Martin Barrett Aagaard, skomentował akcję: „Większość zespołów ma instrumenty dęte, strunowe lub drewniane, ale my jako instrument wybraliśmy szkło. Ruch Glass Is Life przekazuje dokładnie to, co myślimy o szkle – dla nas to jest radosne, pobudzające do życia i naturalne. Nie bylibyśmy the Bottle Boys bez szkła.”

 

201500707o-i11a



The Bottle Boys
Prawie dziesięć lat temu czwórka przyjaciół ożywiała imprezy improwizując melodie na butelkach do piwa, a publiczność szalała. W następnych latach chłopcy zabierali ze sobą butelki na ulice i grali zbierając pieniądze, uczestniczyli w pokazach talentów (m.in. w Britain’s Got Talent w 2013 r ), oraz zaczęli wrzucać do YouTube klipy z wersjami cover. Teraz, po 10 latach, milionach wyświetleń w YouTube, setkach występów w ponad 25 krajach na całym świecie i dziesiątkach występów w telewizji, Bottle Boys stali się globalnym fenomenem i razem nadal są w stanie wstrząsnąć KAŻDĄ imprezą!


Oglądaj ich tutaj: www.thebottleboys.com | www.youtube.thebottleboys.com | www.facebook.com/bottlesonly | www.twitter.com/thebottleboys | www.instagram.com/thebottleboys |www.plus.google.com/+thebottleboys

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.