Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 03 okladka1

Świat Szkła 03/2021

User Menu

 

 ET-160x600-PL-3

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Tagi Globalne

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

20200909przeciwpozarowe przegrody budowlane

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

Katalog 2021 okladka

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

konferencja webinarium 2021 

 pl 480x100 AW Banner 201208

 

baner4 abprojekt

POiD Building Awards 2021 – dlaczego warto się tu pokazać?
Data dodania: 12.02.21

W lutym ruszyła pierwsza edycja POiD Building Awards 2021, konkursu dla branży stolarki otworowej. Nowa inicjatywa Związku POiD to ciekawa forma rywalizacji, okazja do zaprezentowania oferty wśród najlepszych rozwiązań na rynku, ale także źródło nowych pomysłów i inspiracji dla branży.

 

20210227f POiDBuildingAwards 2021

 

Podstawowym założeniem konkursu POiD Building Awards 2021 jest pokazanie praktycznego zastosowania okien, drzwi, bram, fasad oraz produktów automatyki budynkowej i smart home. Prezentacja ciekawych realizacji, w których wyroby te odgrywają ważną rolę, staje się wskazówką i inspiracją dla działających i przyszłych architektów, czy inwestorów. Do udziału w konkursie zaproszeni są zarówno producenci jak również dostawcy komponentów stolarki otworowej, zastosowanej w wykończonych obiektach architektonicznych.

 

Można zgłaszać produkty z kategorii: okna, drzwi i bramy, fasady oraz automatyka i smart home wykorzystane w 3 typach obiektów: w budynku indywidualnym, w budynku wielomieszkaniowym i w budynku użyteczności publicznej.

 

O Grand Prix konkursu POiD Building Awards 2021 mogą zawalczyć zarówno firmy o dużej skali działania, jak też średnie i małe przedsiębiorstwa. Ważne, aby mogły poszczycić się jakością swoich produktów, które prezentowane będą w miejscach ich przeznaczenia, czyli inspirujących obiektach architektonicznych.

 

Wyrównane szanse
Ważne jest, aby wszyscy mieli równe szanse. Zgłoszenia biorące udział w konkursie Poid Builing Awards 2021 są oceniane za formę i funkcję produktu, zgodność wyrazu architektonicznego obiektu z jego przeznaczeniem, innowacyjność, której wyrazem jest technologia oraz sposób montażu, ale także oddziaływanie na środowisko i wpływ zastosowanego wyrobu stolarki na energooszczędność budynku.

 

Potwierdzeniem i gwarancją transparentności konkursu jest niezależne jury, któremu przewodniczy prof. dr hab. inż. arch. Ewa Kuryłowicz. Wspierają ją: dr inż. arch. Monika Arczyńska, prof. dr hab. inż. Tomasz Błaszczyński, dr inż. Szymon Firląg oraz mgr inż. arch. Karol Fiedor.

 

Prestiż
Prestiż konkursu POiD Building Awards budowany jest w oparciu o współpracę z autorytetami, instytucjami i organizacjami mającymi największy wpływ na rozwój polskiego budownictwa i architektury. Honorowy patronat objęło Ministerstwo Rozwoju, Technologii i Pracy. Do patronów merytorycznych dołączyły instytucje takie jak ITB, NAPE, SARP, PLGBC, PZFD, a także Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej, Politechnika Gdańska, Politechnika Krakowska, Politechnika Łódzka, Politechnika Opolska oraz Politechnika Poznańska. Takie wsparcie pozwoliło stworzyć przestrzeń, w której samo uczestnictwo i dotarcie do finału świadczy o wybitnej ofercie uczestników.

 

Pozyskiwanie nowych inwestorów
Udział w POiD Building Awards 2021 może stworzyć nowe, długotrwałe partnerstwa i być może także z firmami spoza niej. Takie strategiczne partnerstwa biznesowe mogą zapewnić przewagę nad konkurencją, nie wspominając o dodatkowych zasobach do tworzenia nowatorskich projektów.

 

Promocja
Udział w konkursie jest skutecznym narzędziem promocyjnym, wspierającym działania PR-owe i marketingowe. Konkursowi POiD Building Awards trwac będzie aż do końca kwietnia 2021 i przez cały ten czas towarzyszy mu szeroka komunikacja wielokanałowa w polskich i zagranicznych mediach.

 

Wcześniejsze zgłoszenie obiektów do konkursów oznacza dłuższy czas promocji, aż do ogłoszenia wyników, które odbędą się w ramach Kongresu Stolarki Polskiej 1 czerwca 2021. Dla zwycięzców przewidziane są dodatkowe działania związane z publikacjami dotyczącymi wyników. Wsparciem komunikacji są Patroni Medialni, a wśród nich redakcje: Architektura &Biznes, Sztuka Architektury, Archtektura:muratorplus.pl, Architektura: Murator, Info Architekta, Bryła, Ładny Dom, ladnydom.pl, Budujemy Dom, Dom Szyty na Miarę, Okna21.pl, Okno.pl, Oknonet.pl, Obud, RBT, Monter Stolarki, Świat Aluminium i Świat Szkła.

 

Zdobycie Grand Prix jest też okazją do samodzielnej promocji firmy i podniesienia świadomość marki. Warto zaktualizować materiały prasowe, zamieścić informację o nagrodzie w komunikatach prasowych, reklamach, newsletterach, na stronie internetowej oraz w social media. To pozytywny komunikat, który umiejętnie wykorzystany zwiększa widoczność firmy, ułatwia rozmowy biznesowe i otwiera nowe możliwości.

 

Siła benchmarkingu
Proces ubiegania się o nagrodę może stać się pretekstem do spojrzenia na swoją firmę z innej perspektywy i porównania się z konkurencją pod względem innowacji, portfolio produktowego czy różnorodności. Dzięki temu firmy mogą jeszcze lepiej zidentyfikować obszary wymagające ulepszenia. Udział w konkursie pomaga ponadto poznać trendy, oczekiwania rynku, osiągnięcia konkurencji i wyzwania branży. To jeden z tych elementów, które mogą stać się bardziej wartościowe niż sama nagroda.



Motywacja pracowników
Udział w konkursie podnosi morale zespołu i odbija się echem w miejscu pracy, co również poprawia produktywność zespołu. Świadomość, że ich praca jest uznawana za jedną z najlepszych lub praca w firmie, która należy do najlepszych, może zachęcić Twoich współpracowników do osiągania jeszcze lepszych wyników. Każda nagroda potwierdza pozycję firmy wśród nowych kandydatów. Firmy przedstawiając się jako najlepsze, mogą przyciągnąć talenty potrzebne do rozwoju firmy.

 


POiD Building Awards 2021 – dlaczego warto się tu pokazać?
W konkursie POiD Building Awards nie ma przegranych. Sam udział jest gwarancją uzyskania cennej wiedzy o rynku, konkurentach. Może stanowić mobilizację i inspirację do zmian. Wygrana może mieć duży wpływ kondycję przedsiębiorstwa, wizerunek marki, a także na pracowników.


A czym kierują się firmy, które postanowiły podjąć się roli Mecenasa Konkursu? Odpowiadają przedstawiciele firm: Aluprof, Fakro, Glassolutions, Ponzio i Reaynaers

 

  20210227a Małgorzata Wojtasik Dyrektor Handlowa Członek Zarządu Aluprof SA  Małgorzata Wojtasik Dyrektor Handlowa Członek Zarządu Aluprof SA
Aluprof, działając od 70-ciu lat na rynku jako czołowy dostawca innowacyjnych systemów aluminiowych, wierzy w siłę przedsięwzięć, których celem jest rozwój branży budowlanej. Aż 7/10 budynków w Polsce jest wykonanych na rozwiązaniach naszej firmy. Aluprof od lat realizuje najśmielsze wizje architektoniczne i dostarcza szyte na miarę, indywidualne rozwiązania w architekturze i budownictwie, a właśnie takie rozwiązania nagradzane są w konkursie POiD Building Awards 2021. Jako firma odpowiedzialna społecznie i aktywnie kształtująca trendy, chcemy uczestniczyć w kreowaniu wizerunku polskiej stolarki oraz wspólnie budować lepszą przyszłość.
 20210227b Marta Gmyrek Marta Gmyrek, Specjalista ds. Kreacji Marketingowej Fakro
Nasz udział w konkursie w roli Mecenasa był oczywisty z kilku powodów. Po pierwsze, jako jeden z wiodących producentów stolarki budowlanej w Polsce, staramy się angażować we wszystkie ważne projekty wspierające i rozwijające branżę. Po drugie, konkurs POiD Building Awards promuje innowacyjne podejście do stolarki, a firma FAKRO jako dostawca kompleksowej oferty stolarki otworowej, wspiera indywidualne i oryginalne projekty. I kolejny powód, to możliwość pokazania naszych produktów i rozwiązań w mediach społecznościowych, szczególnie w kontekście innowacyjności, dobrego wzornictwa i wysokiej jakości. Dzięki temu firma FAKRO przekazuje informacje o całej gamie produktów stolarki budowlanej, nie tylko do klientów, ale również do architektów.
 20210227c Benedykt Korduła Glassolutions Saint-Gobain Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu Saint-Gobain Glass i Glassolutions
Polska może być dumna ze swojej branży okien i drzwi. Jesteśmy światowym liderem w eksporcie okien i drzwi. Nasi klienci swoją odwagą, ciężką pracą i talentem od wielu lat zmieniają standardy życia Polaków, ale tez potrafią trafić w gusta wielu innych nacji. Marka Glassolutions z ogromną radością przyjęła propozycję objęcia mecenatem konkursu POiD Building Awards, bo korzystamy z każdej okazji, aby promować wysokiej jakości przeszklenia w oknach, rozwijać się razem z naszymi partnerami i wraz z nimi podnosić świadomość użytkowników na temat istoty wysokiej jakości przeszklenia w oknach i jego wpływu na jakość, zdrowie i komfort naszego życia.
 20210227d Ewa Wisniewska PONZIO Ewa Wiśniewska, specjalista ds. PR Ponzio Polska Sp. z o.o.
Nasze produkty już od kilkudziesięciu lat współtworzą krajobraz architektoniczny nie tylko Polski, ale i całej Europy. Konkurs pozwoli wyłonić i zaprezentować te najciekawsze, innowacyjne rozwiązania, które często projektujemy indywidualnie pod kątem danego obiektu, korzystając z pełnego asortymentu możliwości technologicznych. Poza tym to świetna okazja do podkreślenia rangi współpracy pomiędzy systemodawcą, architektem i wykonawcą. Podczas realizacji każdej inwestycji tworzymy integralną całość, czego efektem są niepowtarzalne budowle, a czasem prawdziwe ikony architektury.
 20210227e Paweł Cymkiej 020-Edit-4 Paweł Cymkiej – Dyrektor Sprzedaży Reynaers Aluminium Polska.
Jako wiodący europejski specjalista oferujący innowacyjne, przyjazne dla środowiska i energooszczędne systemy aluminiowe, zobowiązujemy się do bycia nie tylko dostawcą, ale przede wszystkim partnerem architektów, producentów, czy inwestorów. Ścisła współpraca z architektami na każdym etapie projektowania jest wpisana w DNA naszej firmy. Z powodzeniem oferujemy innowacyjne, cyfrowe rozwiązania, ułatwiające pracę koncepcyjną- jak pokój rzeczywistości wirtualnej AVALON. Ta kooperacja pozwala na tworzenie komfortowych i bezpiecznych budynków o unikalnym designie, a właśnie takie realizacje są synonimem naszej marki. Od lat jesteśmy partnerem Związku POiD i chętnie angażujemy się w inicjatywy, które podkreślają znaczenie architekta w całym procesie realizacji projektu. Cieszymy się, że będziemy mogli uczestniczyć w wydarzeniu, które kataloguje wszystkie najważniejsze realizacje i zaprezentować w nich inwestycje z wykorzystaniem naszych systemów.

 

Konkurs odbywa się za pośrednictwem dedykowanej aplikacji konkursowej, dostępnej na stronie https://buildingawards.poid.eu. Twórca aplikacji jest poznańska agencja Job Done. Job Done we współpracy z agencją The Imagine odpowiada również za koncepcję i realizacje projektu.

Mecenasi konkursu: Aluprof, FAKRO, Glasssolutions, Ponzio, Reynaers Aluminium

Partnerzy kategorii: Aluplast, Porta , Somfy Polska, WIŚNIOWSKI

 

Patronom Merytorycznym: Instytut Techniki Budowlanej, SARP. Stowarzyszenie Architektów Polskich. Oddział, Narodowa Agencja Poszanowania Energii S.A. (National Energy Conservation Agency), Polski Związek Firm Deweloperskich, Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego, Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Politechnika Łódzka, Politechnika Opolska, Politechnika Poznańska, Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej

 

Patronom Medialnym: Architektura&Biznes, Architektura.info, ŁadnyDom, ladnydompl, Bryłapl, budujemydompl, DOM SZYTY NA MIARĘ, RBT, ArchitekturaMurator, muratorplus Monter Stolarki, Obud.pl, Okna.21, Oknonet.pl, Wortal Sztuka Architektury, Świat Szkła, Świat Aluminium

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik