W jakiej kondycji znajduje się obecnie branża budowlana i jak na tym tle przedstawia się sytuacja w branży stolarki okiennej i drzwiowej? Co o kończącym się ministerialnym Branżowym Programie Promocji stolarki okiennej i drzwiowej mówią realizujący program, a co firmy, które brały w nim udział?
Na te i wiele innych pytań będą Państwo mogli usłyszeć odpowiedź podczas konferencji „Jak polskie okna i drzwi wypromowały się za granicą?”, która towarzyszyć będzie targom BUDMA 2015 w Poznaniu.
Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji. Wstęp wolny
Konferencja: „Jak polskie okna i drzwi wypromowały się za granicą?”
10 marca 2015 r., godz. 15:00; BUDMA 2015; Sala 1 H, Pawilon 7
PROGRAM KONFERENCJI:
15:00 - 15:10 Przywitanie
15:10 - 15:25 Branża budowlana na tle sytuacji gospodarczej Polski
Beata Tomczak, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku
15:25 - 15:40 Aktualna kondycja polskiej branży stolarki okiennej i drzwiowej
Przemysław Dana, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku
15:40 - 15:55 Podsumowanie Branżowego Programu Promocji stolarki okiennej i drzwiowej
Elżbieta Tęsna, ELTAR
15:55 - 17:00 Panel dyskusyjny: Branżowy Program Promocji w oczach przedsiębiorców
Udział w panelu:
Paweł Wróblewski, dyrektor Związku „Polskie Okna i Drzwi”
Barbara Sarna, współwłaściciel, MS więcej niż OKNA
Jerzy Smolarczyk, współwłaściciel, PINUS J&M Smolarczyk
Martyna Nosek, Export Manager, PINUS J&M Smolarczyk