W ramach przygotowań do VII Kongresu Stolarki Polskiej odbyło się spotkanie Rady Programowej, która odpowiada za program merytoryczny wydarzenia. Ustalono, że w tym roku uczestnicy Kongresu będą rozmawiać o perspektywach rozwoju branży stolarki budowlanej w kontekście 2021 roku, o handlu elektronicznym, a także roli Internetu w budowaniu marki oraz wizerunku przedsiębiorstwa.
Spotkanie Rady Programowej, które odbyło się 12 lutego 2016 roku w siedzibie Związku POiD w Warszawie, było bardzo owocne. W toku dyskusji, członkowie Rady uzgodnili, że podczas VII Kongresu Stolarki Polskiej realizowane będą dwa bloki tematyczne. Pierwszy z nich poświęcony zostanie perspektywom rozwoju branży stolarki budowlanej w kontekście roku 2021.
W ramach tego bloku uczestnicy Kongresu porozmawiają m.in. o tym, czy polscy producenci stolarki, a także odbiorcy ostateczni są świadomi zmian w zakresie energooszczędności wyrobów i czy są na nie przygotowani.Drugi blok kongresowy dedykowany będzie roli Internetu w budowaniu marki i wizerunku przedsiębiorstw z sektora stolarki budowlanej. Omówione tu zostaną również różnorodne aspekty dotyczące handlu elektronicznego oraz funkcjonowania firmy w sieci.
Program merytoryczny VII Kongresu Stolarki Polskiej dopasowany został do oczekiwańbranży i odpowiada stojącym przed nią wyzwaniom. – Staramy się, aby tematyka Kongresu była jak najciekawsza, a jego uczestnicy mieli poczucie dobrze spędzonego czasu. Ufam, że wspólnie z członkami Rady Programowej wypracowaliśmy stojący na wysokim poziomie program merytoryczny – mówi Edyta Petecka, Prezes firmy PETECKI, Przewodnicząca Rady Programowej. W ramach tegorocznej edycji Kongresu odbędą się również obchody jubileuszu 20-lecia istnienia w Polsce organizacji branży stolarki budowlanej.
W skład Rady Programowej VII Kongresu Stolarki Polskiej weszli: Edyta Petecka (PETECKI) – Przewodnicząca Rady Programowej, Monika Łastowska (Aereco), Bożena Ryszka (Aluprof), Małgorzata Walczak-Gomuła (ASM Centrum Badań i Analiz Rynku), Janusz Komurkiewicz (Prezes Zarządu Związku POiD, Dyrektor Marketingu FAKRO), Robert Geryło (Instytut Techniki Budowlanej), Katarzyna Kozłowska (Krispol), Andrzej Parzonka (oknonet.pl), Jacek Woźniak (Porta KMI Poland).
Zapraszamy do śledzenia dalszych komunikatów na stronie internetowej: www.kongres-stolarki.pl i do udziału w VII Kongresie Stolarki Polskiej, który odbędzie się 19 maja 2016 roku, w Hotelu Warszawianka**** w Jachrance.