Design – to słowo, jak mantra przywołują wszystkie firmy działające w branży wykończeniowej. Nie bez powodu. Z wykończeniem wnętrz jest podobnie jak z modą – pierwszym i najważniejszym kryterium wyboru jest stwierdzenie, czy dana rzecz przypadła nam do gustu. W pierwszej kolejności musi wywiązać się pewnego rodzaju chemia pomiędzy kupującym i produktem, potrzeba posiadania rzeczy zgodnej ze swoją naturą. Dopiero na drugim miejscu są parametry i cena.
Dlatego wzornictwo! Unikalne, zgodne z panującymi trendami, budzące zachwyt i pożądanie. Frostex, będąc dostawcą szkła do drzwi zewnętrznych wiodących polskich producentów bacznie obserwuje działania rynkowe i analizuje trendy, dostosowując ofertę szkła do realiów rynkowych.
Jako pierwsza firma w Polsce w swoim sektorze wydaje nowy katalog – Trendy, który jest swoistego rodzaju analizą potencjału rozwoju branży, wskazuje, w którym kierunku podążać będzie moda na drzwi zewnętrzne.
Dokonując szczegółowej analizy rynku na wiosnę 2015 roku, w pierwszej edycji katalogu skupiono się na szkle stepowym – unikalnym rozwiązaniu w Polsce i nadal rzadko spotykanym na świecie.
Elegancka, czysta i smukła tafla szklana wykończona zlicowaną, czarną powierzchnią w wysokim połysku zainspirowała Frostex do stworzenia kilkunastu modeli szkła do drzwi zewnętrznych.
Pomimo faktu, że technologia szkła stepowego nie należy do najtańszych, rozwiązanie to znalazło szeroką rzeszę swoich zwolenników, będąc jednocześnie potwierdzeniem, że katalog Frostex Trendy 2015 przewidział produkt, który w tym roku bryluje w salonach drzwi w całej Polsce.
CO PRZYNIESIE 2016?
Przed nami jeszcze niespełna 5 miesięcy tego roku, niemniej dla Frostex to czas intensywnej pracy nad kolejną edycją katalogu.
Nowy rok, nowe możliwości, nowe pomysły. Już teraz podejmowane są działania, które mają zaskoczyć branżę drzwi zewnętrznych w kolejnym sezonie.
więcej informacji: www.frostex.pl