Grupa Deceuninck, jeden z czołowych projektantów i producentów profili okiennych oraz rozwiązań budowlanych na świecie, podjął strategiczną decyzję o konsolidacji swoich marek produktowych, Inoutic i Deceuninck, pod jedną globalną marką Deceuninck.
Oznacza to rozpoczęcie procesu rebrandingu we wszystkich 16 krajach w regionie Europy Centralnej i Wschodniej (CEE), w których firma działa obecnie pod marką Inoutic, na Deceuninck. Proces ten rozpoczyna się dziś i zakończy się w pełni podczas Targów Fensterbau Frontale w marcu 2020.
— Naszym celem jest stworzenie silnej, globalnej marki, która wygeneruje wzrost naszego biznesu i wzmocni naszą przyszłą pozycję lidera w Polsce, Niemczech, Europie oraz na wszystkich rynkach na świecie. Ta decyzja z pewnością przyspieszy proces wprowadzania innowacyjnych rozwiązań i tworzenia nowych produktów na rynku europejskim, wyróżniając nas na tle konkurencji — mówi Francis Van Eeckhout, CEO Grupy Deceuninck.
Proces rebrandingu w jedną globalną markę Deceuninck wpłynie również na maksymalizację efektów inwestycji marketingowych, takich jak np. sponsoring międzynarodowej drużyny kolarskiej Deceuninck-Quick Step, co doprowadzi do zwiększenia świadomości marki i wsparcia nie tylko działalności Deceuninck, ale także działalności ponad 4000 klientów w ponad 90 krajach.
Dzięki rebrandingowi Deceuninck zintensyfikuje swoje inwestycje w innowacyjne ekologiczne rozwiązania. Innowacje takie, jak Linktruzja, technologia wykorzystująca włókno szklane w celu uzyskania najlepszych właściwości izolacyjnych, Decoroc, proces pozwalający na poszerzenie gamy kolorów, czy Protex, opatentowany system roletowy, będą dostępne w przyszłości dla wszystkich europejskich klientów Grupy Deceuninck.
— Pierwszym efektem naszego nowego, globalnego podejścia jest, nagrodzony wyróżnieniem Specjalnym German Design Award 2019 system profili okiennych Elegante, opracowany przede wszystkim na rynek niemiecki i polski, który, dzięki naszej strategii jednej marki, zostanie wprowadzony pozostałych krajach europejskich w 2019 roku.
Kontynuujemy również opracowywanie systemów profili okiennych nowej generacji, z naciskiem na innowacje, design i ekologię, które zostaną zaprezentowane podczas Targów w Fensterbau Frontale w 2020 roku — komentuje Grzegorz Federowicz, Dyrektor Sprzedaży Inoutic/Deceuninck. Rebranding umożliwi dalsze usprawnienie procesów w obszarach produkcji i logistyki.
Dzięki temu Grupa Deceuninck zoptymalizuje wszystkie swoje zasoby, aby jeszcze bardziej udoskonalić jakość swoich produktów i serwis.
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacji: Świat Szkła 2/2019