9-fot3Związek Polskie Okna i Drzwi, branżowa organizacja zrzeszająca producentów, dostawców i dystrybutorów stolarki budowlanej, wprowadził nową identyfikację wizualną. Zmieniony logotyp Związku jest bardziej czytelny i wyraźnie nawiązuje do polskich barw.


W porównaniu z poprzednim znakiem, nowy logotyp Związku Polskie Okna i Drzwi charakteryzuje się mocniejszym nasyceniem kolorów i zmienionym kształtem – obecnie, zamiast prostokąta, jest to kwadrat. W nowej identyfikacji wizualnej zrezygnowano również z nazwy Polskie Okna i Drzwi, zastępując ją skrótem POID.


Nowy logotyp, stanowiący istotny element komunikacji organizacji, będzie towarzyszył wszelkim działaniom prowadzonym przez Związek Polskie Okna i Drzwi.


Izabela Jurek

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne

więcej informacj: Świat Szkła 11/2012

 

 

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.