Firma Effector wdrożyła kilka dni temu responsywną stronę internetową, dzięki której jeszcze lepiej dopasowała swoją witrynę do oczekiwań oraz potrzeb odbiorców. Teraz klient w łatwiejszy i szybszy niż dotąd sposób oraz przy pomocy dowolnego urządzenia mobilnego może znaleźć interesujące go informacje na temat oferty spółki.
Responsive Web Design
Zmieniające się w błyskawicznym tempie środki elektronicznego przekazu wymagają dostosowania stron internetowych do tabletów i smartfonów. Dlatego Effector dopasował swoją stronę internetową do potrzeb odbiorców. Decyzja firmy o wdrożeniu serwisu internetowego firmy, przygotowanego w oparciu o technologię Responsive Web Design stała się niezbędna, gdyż liczba użytkowników korzystających z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych systematycznie rośnie. Dzięki przygotowaniu responsywnej strony www. rośnie liczba odwiedzin. Obecnie Klienci mogą korzystać z jej zawartości praktycznie w dowolnym czasie, także podczas podróży czy np. czekając na spotkanie. Inne zalety technologii RWD to brak dodatkowych inwestycji w aplikacje czy wersje mobilne.
Flat Design
Z responsywnej wersji strony internetowej firmy Effector wynika dodatkowa modyfikacja elementów wizualnych strony. Zgodnie z najnowszymi trendami zastosowano Flat Design, polegający na maksymalnym uproszczeniu obrazu, rezygnacji z ozdobników oraz skondensowaniu treści informacyjnej do niezbędnego minimum. Jest to stosunkowo nowy trend projektowania, który preferuje minimalizm w celu skoncentrowania się odbiorcy na najważniejszych elementach przekazu.
Dodatkowe innowacje
Przy okazji tych ułatwień firma Effector zastosowała dodatkowe usprawnienia, które poprawią jakość komunikowania się z klientami oraz wpłyną na użyteczność witryny. Dzięki zastosowaniu nowego silnika, technologii HTML5, CCS3 i nowych skryptów JS, strona stała się jeszcze bardziej przyjazna dla internautów, którzy w łatwy sposób mogą korzystać z jej zasobów. Firma Effector spodziewa się, że wprowadzone zmiany spowodują częstsze wykorzystywanie zamieszczonych na stronie treści. Modyfikację witryny spółki przeprowadziła Agencja Interaktywna PRIMEO, która od kilku lat obsługuje producenta listew i elementów wykończeniowych w zakresie marketingu internetowego.