ALUPROF, czołowy producent systemów aluminiowych w Europie, otrzymał tytuł „Ambasadora Polskiej Gospodarki” w kategorii „Kreator Rozwiązań XXI wieku” w plebiscycie organizowanym przez Business Centre Club.
Uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się 23 września br. w "Sali pod kopułą" w Ministerstwie Gospodarki w Warszawie. Z rąk Ministra Gospodarki Janusza Piechocińskiego oraz Prezesa BCC Marka Goliszewskiego nagrodę odebrał Tomasz Grela, Prezes Zarządu ALUPROF SA.
To już VII edycja ogólnopolskiego konkursu „Ambasador Polskiej Gospodarki” pod honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki i Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego. W plebiscycie wyróżnionych zostało 75 polskich przedsiębiorstw, które doskonale radzą sobie na rynkach międzynarodowych, osiągając liczne sukcesy biznesowe.
Firma ALUPROF otrzymała tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii Kreator Rozwiązań XXI wieku. – ALUPROF to firma o rodzimym kapitale, która doskonale radzi sobie poza granicami kraju, promując polską myśl techniczną i innowacyjność Polaków.
Oferując najwyższej jakości systemy aluminiowe dla budownictwa, które cieszą się zainteresowaniem zagranicznych inwestorów, buduje kapitał zaufania dla Polski i ojczystych produktów – tłumaczy Tomasz Grela, Prezes Zarządu firmy.
Plebiscyt „Ambasador Polskiej Gospodarki” organizowany jest przez Business Centre Club. Jego nadrzędnym celem jest promocja firm, które mogą poszczycić się wysokimi standardami ekonomiczno-finansowymi oraz dobrymi praktykami biznesowymi w kontaktach zagranicznych. Konkurs adresowany jest wyłącznie do członków BCC.
Nagrody przyznawane są w 4 kategoriach: „Eksporter” – promocja polskiej gospodarki poprzez eksport wyrobów czy usług, „Marka Europejska” – wyróżnienie dla firm, których działalność biznesowa jest dobrze znana w Europie, „Partner Firm Zagranicznych” – podejmowanie wspólnych inicjatyw ze spółkami zagranicznymi, co upowszechnia polskie rozwiązania na świecie oraz „Kreator Rozwiązań XXI wieku” – wyraz uznania dla przedsiębiorstw o wysokim stopniu innowacyjności, z sukcesem zdobywających kolejne rynki na świecie.