Firma SOMFY na początku kwietnia ruszyła z telewizyjną i internetową kampanią reklamową oraz z nową ofertą promocyjną sprzedaży swoich flagowych produktów.
Spoty można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP i TVN oraz w 64 stacjach tematycznych. Kampanię uzupełniać będą reklamy w telewizji Internetowej TVN, a także w serwisie YouTube.
Jednocześnie SOMFY uruchamia dwie oferty promocyjne. Pierwsza dotyczy nowego produktu – Connexoona, który jest przeznaczony dla użytkowników rozpoczynających swoją przygodę z inteligentnym domem oraz bardziej zaawansowanego systemu – TaHomy. Producent zapewnia, że przy zakupie jednego z tych dwóch flagowych rozwiązań SOMFY oraz co najmniej sześciu napędów io-homecontrole do rolet, markiz bądź żaluzji, otrzymamy kamerę internetową wewnętrzną lub czujnik temperatury Thermis WireFree io za złotówkę.
Druga oferta Somfy dotyczy napędów do bram działających w technologii io-homecontrole. Przy zakupie dowolnego napędu IO do bram Somfy użytkownik końcowy dostanie Connexoona Access w pakiecie. Dodatkowo będzie miał możliwość zakupu drugiego napędu IO w niższej cenie.
Promocja potrwa do 31 maja br. Więcej na ten temat na stronie www.somfy.pl/promocje .
Łukasz Antkiewicz
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacji: Świat Szkła 04/2016