AWILUX ROCK ON to wydarzenie, które przed ekranami zgromadziło przedstawicieli branży stolarki otworowej na corocznej gali podsumowującej osiągnięcia leszczyńskiego producenta stolarki w klasie premium.
Choć wydarzenie zorganizowano ponownie w formie online, tym razem odbyło się ono w akompaniamencie mocnej muzyki oraz równie mocnych trunków. AWILUX ROCK ON to kolejna odsłona uroczystej gali, która co roku podsumowuje sukcesy zarówno samej firmy AWILUX, jak i jej partnerów handlowych.
Towarzysząca uczestnikom rockowa muzyka z mocnym akcentem zakończyła udany rok 2021 oraz energetycznie wprowadziła zgromadzonych gości w pełen nowych możliwości, nakierowany na sukces 2022.
- Pomimo trudności, z którymi w minionych dwunastu miesiącach musieli zmierzyć się zarówno inwestorzy, partnerzy, jak i pracownicy AWILUX, udało zakończyć się rok 2021 z mocną pozycją - powiedział Marek Sprengel, prezes zarządu AWILUX, rozpoczynając rockowy wieczór.
Głośne osiągnięcia Gala AWILUX ROCK ON zgromadziła partnerów handlowych, którzy w 2021 roku osiągnęli najwyższe wyniki sprzedażowe. Opinie i komentarze laureatów stanowiły ukłon w stronę wysokiej jakości rozwiązań, niezawodnego doradztwa technicznego oraz serwisu firmy AWILUX, z równoczesnymi podziękowaniami za udaną i owocną współpracę.
Siedmioprocentowy wzrost sprzedaży, inwestycje mające na celu rozbudowę firmy oraz wzbogacenie oferty o nową linię produktów stolarki okiennej aMOTION to tylko niektóre z zeszłorocznych osiągnięć. Jak szacuje Rafał Buczek z AWILUX, w 2021 roku wzrost mógłby wynieść nawet o ponad 15 milionów PLN więcej, gdyby nie przerwy w łańcuchach dostaw. W dalszym ciągu w 2021 roku niemal połowa sprzedaży firmy AWILUX dotyczy rynku niemieckiego, a rodzimy rynek plasuje się na drugiej pozycji.
Pozostała część sprzedaży kierowana jest do Belgii, Luksemburga oraz w mniejszej części, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii i Francji. W 2021 roku zauważono znaczne zwiększenie zainteresowania rozwiązaniami aluminiowymi w Polsce.
Dobre rock-owania na przyszłość Jak zapewnił Marek Sprengel, prezes zarządu AWILUX, rok 2022 będzie stał pod znakiem przywrócenia tych walorów AWILUX, z których znana jest firma jak m.in. terminowość i kompletność dostaw, które to najbardziej ucierpiały poprzez brak ciągłości dostaw, przy równoczesnym dalszym rozwoju firmy, by dorównać kroku partnerom handlowym oraz iść razem w przyszłość.
W 2022 rok firma wkroczyła z mocnym akcentem, poszerzając ofertę produktową o kolosalne AWIDOOR Pivot. Nowa hala produkcyjna, która obejmuje około 3000 m2 oraz wyposażona jest w najnowocześniejsze urządzenia do produkcji stolarki aluminiowej, ma na celu zwiększenie możliwości firmy w tym zakresie.
Z kolei rozmowy z architektami zapoczątkowane na styczniowych targach 4 Design Days w Katowicach, mają otworzyć nowe kanały sprzedaży. Jak przewiduje Marek Sprengel, problem zerwanych łańcuchów dostaw nadal będzie obecny, a zmian należy oczekiwać najwcześniej w drugiej połowie tego roku.
AWILUX ROCK ON wpisało się w pamięć uczestników gali dzięki bogatej oprawie muzycznej i efektom wizualnym wykorzystującym najnowocześniejsze technologie. Poświęcony biznesowi wieczór upłynął w atmosferze klasycznego rocka i mocnych trunków, tworząc niepowtarzalny klimat tego pamiętnego wydarzenia.
Wykorzystując zdobycze technologiczne AWILUX stworzył własne, niewielkie studio telewizyjne, z którego nadawano relację na niemalże cały świat tak, aby najlepsi partnerzy biznesowi mieli możliwość bezpiecznego uczestnictwa w tym wyjątkowym wydarzeniu z domu.
Choć obecna na świecie sytuacja pandemiczna ponownie nie pozwoliła na zgromadzenie wszystkich gości w jednym miejscu, to niezwykły klimat AWILUX ROCK ON połączył zarówno osoby prowadzące w studiu jak i uczestników przed monitorami, tworząc wyjątkową atmosferę, wzbogaconą mocnymi dźwiękami, zapewnionymi przez utalentowane artystki - skrzypaczkę Barbarę Szelągiewicz oraz wiolonczelistkę Agnieszkę Kowalczyk.