Prezentacja najnowszych maszyn w akcji, nowości produktowe i technologiczne, a przede wszystkim rozmowy na najwyższym, biznesowym poziomie – przed nami targi GLASS 2018. To targi materiału, który jest trendy, jest atrakcyjny i posiada ogromny potencjał biznesowy – mowa oczywiście o szkle.
Targi GLASS będą doskonałą areną wymiany kontaktów biznesowych, ale także informacji o potrzebach rynku bezpośrednio od zainteresowanych firm i osób: producentów wyrobów ze szkła, pracowników zakładów szklarskich, hut szkła i zakładów produkujących szkło płaskie, a także architektów i projektantów wnętrz. Na szczególną uwagę zasługuje nieustający trend wzrostu zainteresowania targową ofertą wśród właścicieli małych i średnich firm szklarskich, których systematyczny rozwój spowodował swoistą potrzebę zapoznania się z najnowszymi dostępnymi technologiami i zakupem nowych technologii.
– Wystawienie się na Targach GLASS to była bardzo dobra decyzja, dlatego że przychodzą tu generalnie ludzie z branży. Rozmawiam z konkretnymi ludźmi o konkretnych sprawach. Sukces jest murowany – tak o minionej edycji wypowiadał się właściciel firmy SZKŁOMAL, Piotr Truszczyński.
Targi uchodzą za najlepszą okazję do prezentacji najnowszych maszyn w akcji i to jest ich najważniejsza zaleta. Zobaczyć prezentację maszyny przez przedstawicieli firmy, dopytać o szczegóły, wynegocjować dobre warunki zakupu i wsparcia technicznego. Tak szerokiej oferty, możliwości „testowania” różnych interesujących nas rozwiązań, nie otrzymamy praktycznie w żadnym innym miejscu niż właśnie targi GLASS.
– Branża szklarska jest branżą rozwojową z tego względu, że jest moda na szkło. Wzięliśmy udział w tej udanej imprezie. Mieliśmy dużo zainteresowanych osób, klient może osobiście przyjść, dotknąć, a my możemy zaprezentować działanie każdej z maszyn – podsumowuje Alicja Król, Prezes Zarządu GLASS LAND Sp. z o.o.
Z kolei Bogusław Pawlikiewicz, z EXPOGLASS, tak docenia wartość targów:
– Liczyliśmy, że prezentacje będą cieszyć się zainteresowaniem, natomiast nie podejrzewaliśmy, że będzie ono tak duże. Sprzedane zostały dwie maszyny (…) i jest odzew z rynków arabskich i europejskich.
Trudno się dziwić, bowiem targi GLASS przyciągnęły uwagę ponad 5000 gości z Polski i zagranicy, ściśle związanych z branżą szklarską, a ci mieli do dyspozycji ofertę blisko 200 firm.
– Targi GLASS są dla nas sposobem na dotarcie do nowych klientów. To są targi przekrojowe: są maszyny, i producenci, i dostawcy różnych materiałów. Są to targi dość młode, które dynamicznie się rozwijają, wierzymy w rozwój tych targów i chcemy tu zaznaczyć swój ślad. – deklaruje Krzysztof Bielecki z firmy ITA.
Dla nas najważniejszą informacją jest fakt, że w targach GLASS swój udział zapowiedzieli już praktycznie wszyscy najważniejsi reprezentanci branży, co gwarantuje sporą dawkę najnowszej wiedzy o branży i kierunkach jej rozwoju. Z kolei te firmy, które jeszcze nie podjęły decyzji o udziale w targach GLASS mają okazję, aby zagwarantować sobie najlepsze warunki udziału – tu trzeba jednak podjąć stosunkowo szybką decyzję – organizator wydarzenia zapewnia najbardziej atrakcyjną ofertę tylko do 30 czerwca!
Targi GLASS odbędą się w Poznaniu w dniach 14-17 listopada 2018, a towarzyszyć im będą targi branży kamieniarskiej STONE.
„Świat Szkła” jest patronem medialnym Targów GLASS 2018
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacji: Świat Szkła 06/2018