Konkurs organizowany jest przez redakcję „Forum Biznesu” w „Dzienniku Gazety Prawnej”, dla której zostało przeprowadzone ogólnopolskie badanie konsumentów pod patronatem IFiS Polskiej Akademii Nauk.
Na wybór zwycięzców wpływa rozpoznawalność i siła marki, pozycja firmy na rynku, jakość produktu oraz zaufanie konsumentów. Godło Dobrej Marki potwierdza status marki i pozycję firmy jako lidera w swojej branży. Świadczy o zaufaniu i dobrej opinii Polaków o produkcie, a zarazem stanowi świetną rekomendację dla klientów.
- Cieszymy się z otrzymania tytułu i przede wszystkim z zaufania, jakim darzą nas klienci. Godło „Dobra Marka 2011” to docenienie naszej pracy i motywacja do dalszych działań na rzecz jakości naszych produktów – mówi Marcin Szymanowski, Marketing Manager z firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A.
Sokółka Okna i Drzwi S.A. należy do największych na polskim rynku producentów drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej. Jest firmą o kilkudziesięcioletniej tradycji - prowadzi produkcję od początku lat 70-tych. Ma w swojej ofercie cztery linie innowacyjnych, energooszczędnych okien drewnianych i drewniano-aluminiowych.