Czytaj także -

Aktualne wydanie

2020 10 okladka

Świat Szkła 10/2020

User Menu

flow 160X600b

 

 

 20191104-V1-BANNER-160x600-POL

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 

 a Baner-1

 

Baner 2

 

 

…bo dom powinien być SMART – wywiad z Dyrektorem Generalnym BFT Polska
Data dodania: 20.10.20

Kampania społeczna Związku POiD: „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” nabiera rozpędu. Jednym z jej Partnerów jest marka BFT Polska, która stawia na SMART rozwiązania. Firmą zarządza Andrzej Trojanowski, który dołączył do zaszczytnego grona Ambasadorów inicjatywy. Czas poznać receptę na sukces tego znanego i lubianego brandu o włoskim rodowodzie. Uchylamy rąbka tajemnicy.

 

20200944BFT Andrzej Trojanowski

 

Redakcja: Co składa się na sukces BFT Polska?

Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny BFT Polska: BFT Polska to przede wszystkim grupa profesjonalistów o gruntownym przygotowaniu technicznym i handlowym. Tworzymy bardzo zgrany team – każdy doskonale wie, jakie zadania ma do realizacji. W dodatku, mamy zawsze na uwadze potrzeby naszych Klientów, dlatego stale podnosimy swoje kwalifikacje – poczynając od szkoleń handlowych, przez warsztaty techniczne z symulacją montażu, a kończąc na obsłudze sprzedażowej i posprzedażowej. Naszą mocną stroną są jednak nie tylko ludzie, lecz także bardzo dobre produkty. W dodatku, możemy pochwalić się moim zdaniem najlepszym na rynku stosunkiem ich jakości do ceny. Szeroka gama różnorodnych wyrobów pozwala nam ponadto na obsłużenie najbardziej wymagających Klientów – zarówno zainteresowanych rozwiązaniami rezydencjalnymi, jak i przemysłowymi czy przeznaczonymi do wykorzystywania w przestrzeniach miejskich.

 

20200944BFT Botticelli naped do bram garazowych

 

 

Redakcja: To nie łatwa sztuka trafiać w gusta i oczekiwania tak różnorodnych grup odbiorców. Jakie produkty z oferty BFT są zatem Państwa bestsellerami i dlaczego?

Andrzej Trojanowski: Mamy w ofercie szereg produktów, które podbijają polski rynek. Do rangi bestsellerów mogę zaliczyć z pewnością dwa nasze automaty do bram: jeden do rozwiązań przesuwnych – DEIMOS ULTRA BT A600 (przeznaczony do wyrobów o wadze do 600 kg), oraz drugi do skrzydłowych – PHOBOS BT A40 (idealny do produktów ważących do 500 kg, o długości skrzydła do 4 m). Ostatnio również do tej roli przymierza się automat do bram garażowych o wdzięcznej nazwie: Botticelli Smart BT. Co więcej, w dziedzinie rozwiązań przemysłowych dysponujemy jednym z najlepszych szlabanów na rynku – Maxima Ultra 36, gdzie czas otwierania czy zamykania oscyluje wokół 0,7s. Z kolei do zastosowań miejskich posiadamy największą ofertę zapór drogowych automatycznych, w tym również antyterrorystycznych.

 

20200944BFT brama zdalnie sterowana 2

 

 

Redakcja: Coraz większą popularnością cieszą się systemy automatyzacji dostępu do domu. Jakie korzyści daje zastosowanie takich rozwiązań? Ideologia SMART HOME wpisuje się w DNA Państwa działalności, prawda?

Andrzej Trojanowski: Zdecydowanie! Przede wszystkim wiąże się z nimi taka cenna wartość jak: wygoda. Przy zastosowaniu naszej aplikacji U-CONTROL nie trzeba przecież szukać pilota, aby otworzyć bramę. Wszystkie udogodnienia posiadamy bowiem w aplikacji na smartfonie. Mamy możliwość nawet udostępnienia posesji zdalnie z dowolnego miejsca na świecie (np. w sytuacji, gdy zaplanowaliśmy rewitalizację ogrodu podczas naszej nieobecności) czy chociażby uruchamiania własnej bramy za pomocą lokalizatora GPS. To jedno z zastosowań, ale są również bardzo wygodne programy serwisowe, za pomocą których możemy zmieniać ustawienia i parametry oraz diagnozować urządzenie bram bez wizyty u Klienta. Tego typu rozwiązania umożliwiają również zdalne skonfigurowanie pilota do bram i usunięcie danych z pilota, który został zgubiony. 

 

20200944BFT brama zdalnie sterowana 1

 

 

Redakcja: Coraz częściej zwraca się uwagę na to, że nawet najlepszy jakościowo produkt nie będzie spełniał swojej roli bez dobrego montażu. Jak powinien wyglądać montaż wymienionych wyżej rozwiązań, aby móc w pełnić korzystać z ich funkcji? 

Andrzej Trojanowski: Tak, to prawda. Dlatego firma BFT Polska od początku swojej działalności postawiła na współpracę z profesjonalnymi firmami monterskimi. Aby mieć pewność jakości usługi montażowej, zapraszamy instalatorów na cykliczne szkolenia. Składają się one nie tylko z części teoretycznej na temat zasad montażu, lecz także zawierają elementy praktyczne, w tym symulacje w warunkach roboczych. Nasz trener prezentuje uczestnikom różne przypadki, z jakimi może zetknąć się instalator i podpowiada szereg rozwiązań, które opłaca się w danej sytuacji zastosować. Takie spotkanie edukacyjne wieńczy zawsze egzamin. Wszyscy przeszkoleni otrzymują certyfikat oraz Karty Autoryzowanego Partnera BFT. Dodatkowo, dla ułatwienia montażu i poprawienia komfortu pracy, firma przygotowała dla instalatorów specjalną aplikację ułatwiającą dobieranie prawidłowych odległości dla montażu siłowników skrzydłowych – BFT EASY SET.

 

 

Redakcja: Czy dlatego zaangażowali się Państwo w kampanię społeczną „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” zainicjowaną przez Związek POiD?

Andrzej Trojanowski: Tak, idee, które promuje kampania są nam bardzo bliskie. Dzięki współpracy ze Związkiem POiD i innymi Partnerami akcji, możemy edukować odbiorców, jak ważnym elementem zakupu nowoczesnych i energooszczędnych produktów jest ich dobry montaż. Staramy się również w ramach zaplanowanych działań być wsparciem dla inwestorów podczas realizacji inwestycji związanej z wymianą stolarki otworowej, informując ich jednocześnie o możliwości dofinansowania m.in. z programu „Czyste Powietrze”. 

 

 

Redakcja: Proszę nam jeszcze zdradzić, czy coś nowego pojawi się wkrótce w Państwa ofercie?

Andrzej Trojanowski: Firma BFT to włoska marka, która nieustannie rozwija swoje portfolio produktów. Praktycznie co miesiąc wprowadza nowy wyrób albo modyfikacje istniejących rozwiązań. W najbliższym czasie do oferty BFT dołączą podziemne siłowniki do bram skrzydłowych – ELI. Będą dostępne zarówno z silnikami 24V, jak i 230V o standardowym czasie otwierania oraz modele szybkie (Veloce). W ostatnim czasie asortyment BFT wzbogaciły: siłowniki na wąskie słupki – w wersji do bramy oraz furtki E5 BT A12/18, oraz siłownik chowany wsłupek (z działu automatyki do bram przesuwnych) HIDE SL SMART BT A do 150 kg i 300 kg masy bramy.

 

 

Redakcja: Jak będzie wyglądała firma BFT Polska za kilka i kilkanaście lat?

Andrzej Trojanowski: Za każdym razem, kiedy patrzę w przyszłość widzę naszą firmę jeszcze wyżej wśród czołówki. Od lat zauważam duży progres w sprzedaży. Jednakże przede wszystkim stawiamy na jakość obsługi i profesjonalizm. Chcielibyśmy być postrzegani jako marka o dużym potencjale rozwojowym i technicznym. Kiedy widzisz markę BFT myślisz: jakość, szybkość i profesjonalizm w obsłudze, a przede wszystkim szkolenia dla monterów. Zachęcamy również młodych ludzi, którzy chcieliby zostać monterami do uczestnictwa w naszych warsztatach szkoleniowych. W dobie Covid-19 odbywają się one zdalnie, ale wszyscy mamy nadzieję do szybkiego powrotu do „normalności”.

 

 

Redakcja: I tego właśnie życzymy. Dziękujemy za rozmowę!

Andrzej Trojanowski: Dziękuję.

***

Organizowana przez Związek POiD, ogólnopolska kampania społeczna „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” promuje wśród inwestorów indywidualnych ideę wymiany stolarki budowlanej i poprawy efektywności energetycznej budynków. Partnerzy Strategiczni kampanii to firmy: Aluprof, BFT, FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, SOUDAL, Wiśniowski; Partnerzy Główni: Ponzio, PORTA; Partnerzy Wspierający: Amberline, Anwis, Baltica, Erkado, Glasslift, GU, Invado, Krispol, Oknoplast, Ronkowski, Roto, Stalprodukt Zamość, Winkhaus. Kampanii towarzyszą również patroni honorowi, merytoryczni i medialni, zaś w charakterze Ambasadorów wspierają ją profesjonalni monterzy.

 

…bo dom powinien być SMART – wywiad z Dyrektorem Generalnym BFT Polska

Kampania społeczna Związku POiD: „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” nabiera rozpędu. Jednym z jej Partnerów jest marka BFT Polska, która stawia na SMART rozwiązania. Firmą zarządza Andrzej Trojanowski, który dołączył do zaszczytnego grona Ambasadorów inicjatywy. Czas poznać receptę na sukces tego znanego i lubianego brandu o włoskim rodowodzie. Uchylamy rąbka tajemnicy.

Redakcja: Co składa się na sukces BFT Polska?

Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny BFT Polska: BFT Polska to przede wszystkim grupa profesjonalistów o gruntownym przygotowaniu technicznym i handlowym. Tworzymy bardzo zgrany team – każdy doskonale wie, jakie zadania ma do realizacji. W dodatku, mamy zawsze na uwadze potrzeby naszych Klientów, dlatego stale podnosimy swoje kwalifikacje – poczynając od szkoleń handlowych, przez warsztaty techniczne z symulacją montażu, a kończąc na obsłudze sprzedażowej i posprzedażowej. Naszą mocną stroną są jednak nie tylko ludzie, lecz także bardzo dobre produkty. W dodatku, możemy pochwalić się moim zdaniem najlepszym na rynku stosunkiem ich jakości do ceny. Szeroka gama różnorodnych wyrobów pozwala nam ponadto na obsłużenie najbardziej wymagających Klientów – zarówno zainteresowanych rozwiązaniami rezydencjalnymi, jak i przemysłowymi czy przeznaczonymi do wykorzystywania w przestrzeniach miejskich.

Redakcja: To nie łatwa sztuka trafiać w gusta i oczekiwania tak różnorodnych grup odbiorców. Jakie produkty z oferty BFT są zatem Państwa bestsellerami i dlaczego?

Andrzej Trojanowski: Mamy w ofercie szereg produktów, które podbijają polski rynek. Do rangi bestsellerów mogę zaliczyć z pewnością dwa nasze automaty do bram: jeden do rozwiązań przesuwnych – DEIMOS ULTRA BT A600 (przeznaczony do wyrobów o wadze do 600 kg), oraz drugi do skrzydłowych – PHOBOS BT A40 (idealny do produktów ważących do 500 kg, o długości skrzydła do 4 m). Ostatnio również do tej roli przymierza się automat do bram garażowych o wdzięcznej nazwie: Botticelli Smart BT. Co więcej, w dziedzinie rozwiązań przemysłowych dysponujemy jednym z najlepszych szlabanów na rynku – Maxima Ultra 36, gdzie czas otwierania czy zamykania oscyluje wokół 0,7s. Z kolei do zastosowań miejskich posiadamy największą ofertę zapór drogowych automatycznych, w tym również antyterrorystycznych.

Redakcja: Coraz większą popularnością cieszą się systemy automatyzacji dostępu do domu. Jakie korzyści daje zastosowanie takich rozwiązań? Ideologia SMART HOME wpisuje się w DNA Państwa działalności, prawda?

Andrzej Trojanowski: Zdecydowanie! Przede wszystkim wiąże się z nimi taka cenna wartość jak: wygoda. Przy zastosowaniu naszej aplikacji U-CONTROL nie trzeba przecież szukać pilota, aby otworzyć bramę. Wszystkie udogodnienia posiadamy bowiem w aplikacji na smartfonie. Mamy możliwość nawet udostępnienia posesji zdalnie z dowolnego miejsca na świecie (np. w sytuacji, gdy zaplanowaliśmy rewitalizację ogrodu podczas naszej nieobecności) czy chociażby uruchamiania własnej bramy za pomocą lokalizatora GPS. To jedno z zastosowań, ale są również bardzo wygodne programy serwisowe, za pomocą których możemy zmieniać ustawienia i parametry oraz diagnozować urządzenie bram bez wizyty u Klienta. Tego typu rozwiązania umożliwiają również zdalne skonfigurowanie pilota do bram i usunięcie danych z pilota, który został zgubiony.

Redakcja: Coraz częściej zwraca się uwagę na to, że nawet najlepszy jakościowo produkt nie będzie spełniał swojej roli bez dobrego montażu. Jak powinien wyglądać montaż wymienionych wyżej rozwiązań, aby móc w pełnić korzystać z ich funkcji?

Andrzej Trojanowski: Tak, to prawda. Dlatego firma BFT Polska od początku swojej działalności postawiła na współpracę z profesjonalnymi firmami monterskimi. Aby mieć pewność jakości usługi montażowej, zapraszamy instalatorów na cykliczne szkolenia. Składają się one nie tylko z części teoretycznej na temat zasad montażu, lecz także zawierają elementy praktyczne, w tym symulacje w warunkach roboczych. Nasz trener prezentuje uczestnikom różne przypadki, z jakimi może zetknąć się instalator i podpowiada szereg rozwiązań, które opłaca się w danej sytuacji zastosować. Takie spotkanie edukacyjne wieńczy zawsze egzamin. Wszyscy przeszkoleni otrzymują certyfikat oraz Karty Autoryzowanego Partnera BFT. Dodatkowo, dla ułatwienia montażu i poprawienia komfortu pracy, firma przygotowała dla instalatorów specjalną aplikację ułatwiającą dobieranie prawidłowych odległości dla montażu siłowników skrzydłowych – BFT EASY SET.

Redakcja: Czy dlatego zaangażowali się Państwo w kampanię społeczną „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” zainicjowaną przez Związek POiD?

Andrzej Trojanowski: Tak, idee, które promuje kampania są nam bardzo bliskie. Dzięki współpracy ze Związkiem POiD i innymi Partnerami akcji, możemy edukować odbiorców, jak ważnym elementem zakupu nowoczesnych i energooszczędnych produktów jest ich dobry montaż. Staramy się również w ramach zaplanowanych działań być wsparciem dla inwestorów podczas realizacji inwestycji związanej z wymianą stolarki otworowej, informując ich jednocześnie o możliwości dofinansowania m.in. z programu „Czyste Powietrze”.

Redakcja: Proszę nam jeszcze zdradzić, czy coś nowego pojawi się wkrótce w Państwa ofercie?

Andrzej Trojanowski: Firma BFT to włoska marka, która nieustannie rozwija swoje portfolio produktów. Praktycznie co miesiąc wprowadza nowy wyrób albo modyfikacje istniejących rozwiązań. W najbliższym czasie do oferty BFT dołączą podziemne siłowniki do bram skrzydłowych – ELI. Będą dostępne zarówno z silnikami 24V, jak i 230V o standardowym czasie otwierania oraz modele szybkie (Veloce). W ostatnim czasie asortyment BFT wzbogaciły: siłowniki na wąskie słupki – w wersji do bramy oraz furtki E5 BT A12/18, oraz siłownik chowany wsłupek (z działu automatyki do bram przesuwnych) HIDE SL SMART BT A do 150 kg i 300 kg masy bramy.

Redakcja: Jak będzie wyglądała firma BFT Polska za kilka i kilkanaście lat?

Andrzej Trojanowski: Za każdym razem, kiedy patrzę w przyszłość widzę naszą firmę jeszcze wyżej wśród czołówki. Od lat zauważam duży progres w sprzedaży. Jednakże przede wszystkim stawiamy na jakość obsługi i profesjonalizm. Chcielibyśmy być postrzegani jako marka o dużym potencjale rozwojowym i technicznym. Kiedy widzisz markę BFT myślisz: jakość, szybkość i profesjonalizm w obsłudze, a przede wszystkim szkolenia dla monterów. Zachęcamy również młodych ludzi, którzy chcieliby zostać monterami do uczestnictwa w naszych warsztatach szkoleniowych. W dobie Covid-19 odbywają się one zdalnie, ale wszyscy mamy nadzieję do szybkiego powrotu do „normalności”.

Redakcja: I tego właśnie życzymy. Dziękujemy za rozmowę!

Andrzej Trojanowski: Dziękuję.

***

Organizowana przez Związek POiD, ogólnopolska kampania społeczna „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” promuje wśród inwestorów indywidualnych ideę wymiany stolarki budowlanej i poprawy efektywności energetycznej budynków. Partnerzy Strategiczni kampanii to firmy: Aluprof, BFT, FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, SOUDAL, Wiśniowski; Partnerzy Główni: Ponzio, PORTA; Partnerzy Wspierający: Amberline, Anwis, Baltica, Erkado, Glasslift, GU, Invado, Krispol, Oknoplast, Ronkowski, Roto, Stalprodukt Zamość, Winkhaus. Kampanii towarzyszą również patroni honorowi, merytoryczni i medialni, zaś w charakterze Ambasadorów wspierają ją profesjonalni monterzy.

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik