Firma A+W jest znana na całym świecie z wysokiej jakości oprogramowania dla producentów szkła i komponentów budowlanych, które pozwala na optymalizację procesów i obniżenie kosztów produkcji. A+W planuje jeszcze bardziej wyraźne i zróżnicowane pozycjonowanie swojej oferty produktów na rynku, dlatego od teraz firma sprzedaje oprogramowanie dla branży szklarskiej pod marką ‚A+W Clarity‘.
Prezes A+W Peter Dixen: „Pokażemy wyraźniej, że pod silną marką nadrzędną A+W oferujemy dwie linie produktów – do szkła płaskiego i komponentów budowlanych. Dzięki nowej marce ‚A+W Clarity‘ nasze oprogramowanie zyskało świeżą i rozpoznawalną tożsamość – podobnie jak w przypadku marki ‚A+W Cantor‘ dla branży okien, drzwi i rolet przeciwsłonecznych.”
Skoncentrowane prowadzenie marek A+W odzwierciedla najwyższy poziom informacji i obsługi dla obu branż: „Klienci, partnerzy technologiczni i pracownicy zyskają bardziej uporządkowaną strukturę całej oferty produktów A+W.” – mówi Dixen – „Klient łatwiej znajdzie „swoje” oprogramowanie.”