Duża liczba kluczowych graczy z branży już się zarejestrowała
R+T, wiodące na świecie targi rolet, drzwi, bram i systemów osłon przeciwsłonecznych, otworzą ponownie swoje podwoje w Stuttgarcie w dniach od 19 do 23 lutego 2024 roku. Po sześciu długich latach innowacje produktowe w branży RTS zostaną zaprezentowane na żywo i w kolorze w Centrum Targowym w Stuttgarcie.
– Do tej pory na R+T 2024 zarejestrowało się prawie 750 wystawców. Wśród nich jest wielu kluczowych graczy z branży, np. Alpha Deuren, Alukon, Alulux, Automatismi Benincà, Berner Torantriebe, Cherubini, Dickson Constant, Elero, Faac, GfA Elektromaten, Gibus i Leiner, heroal, Kadeco Sonnenschutzsysteme, Llaza World i Recasens, NICE, Para, Reflexa-Werke, Renson, Rödelbronn, Roma, Sattler SUN-TEX, Sauleda, Somfy Activités i Sommer Antriebsund Funktechnik.
Zarezerwowano już nieco poniżej 65 000 m2 powierzchni wystawienniczej (netto), czyli prawie 90% maksymalnej dostępnej powierzchni. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego obecnego status quo – powiedziała z przekonaniem Melanie Brenner, kierownik ds. wystaw i wydarzeń w Messe Stuttgart.
Hunter Douglas będzie również obecny na targach R+T 2024: – Po kryzysie związanym z koronawirusem i niepewności gospodarczej – nie możemy się doczekać spotkania z naszymi klientami z całego świata. Możemy z dumą zaprezentować nasze nowo opracowane produkty i pokazać pracę całej rodziny Hunter Douglas – powiedział Friedrich W. Petrat, dyrektor zarządzający Hunter Douglas Components. – Najważniejsze jest dla nas pielęgnowanie kontaktów z naszymi klientami, z prasą fachową i oczywiście z całą branżą! Nawiasem mówiąc, moją ulubioną grupą produktów jest ta z rodziny smart home. Z niecierpliwością czekam, jak zareagują na nią klienci.
– Po długiej przerwie są duże oczekiwania wobec nadchodzącej edycji wiodących na świecie targów R+T – można to uznać za znak, że niepewność gospodarcza dobiega końca. Jest to właściwy moment dla nas i naszych klientów, aby wspólnie stworzyć strategię i koncepcje sprzedaży z uwzględnieniem nowo opracowanych produktów. Cieszymy się, że znów będziemy mogli aktywnie sprzedawać nasze produkty – powiedział Friedrich W. Petrat.
Przygotowania są zintensyfikowane – Aby jeszcze lepiej zrozumieć nasze różne rynki i ich indywidualne potrzeby, w zeszłym roku zorganizowaliśmy różne warsztaty z wystawcami. Podczas tych warsztatów uzyskaliśmy interesujące wnioski dotyczące poszczególnych branż i teraz chcemy uwzględnić te ustalenia w R+T 2024 – powiedział Philipp Götz, kierownik ds. wystaw i wydarzeń w Messe Stuttgart.
Oprócz planów i przygotowań Zespołu R+T, duża liczba wystawców również przygotowuje swój udział w targach w lutym 2024 roku. – Niedawno zaczęliśmy konkretnie planować R+T 2024 wspólnie z naszymi kolegami z różnych krajów i z pewnością mamy w zanadrzu wiele atrakcyjnych nowości produktowych – powiedział Joachim Wallenstein, kierownik marketingu w Somfy Deutschland.
Kierownik ds. komunikacji Joana Cedó z LLAZA World również potwierdziła: – Nasze działania idą pełną parą, ponieważ chcemy mieć wszystko gotowe na R+T 2024 i zaskoczyć rynek.
Fabian Cichon, dyrektor zarządzający Dickson Constant Deutschland, powiedział z kolei – Nasza koncepcja na R+T 2024 została sformułowana i zaprezentujemy naszą nową kolekcję wraz z naszym badaniem/ studium trendów i kilkoma nowymi osiągnięciami w dziedzinie ekranów. Hunter Douglas również rozpoczął planowanie swojej obecności na targach R+T 2024.
– Mogę właściwie ujawnić, że na polecenie naszych klientów udoskonalamy prototypy naszych nowych rozwiązań, które pokazaliśmy na naszej wystawie Documenta w Kassel, aby następnie zaprezentować je na targach R+T 2024. Ważną innowacją będzie PowerView 3.0, nasza oferta dla inteligentnego domu w zakresie produktów do ochrony przeciwsłonecznej – zapowiedział Friedrich W. Petrat.
Koncepcja hal nie została zmieniona
– Tematyczny układ hal podczas ostatniej edycji R+T zrobił ogromne wrażenie i bardzo spodobał się naszym gościom. Dlatego chcemy zachować i rozwinąć tę koncepcję na R+T 2024 – powiedziała Melanie Brenner.
Koncepcja hal na R+T 2024 będzie wyglądać następująco: branża systemów zaciemniających wystawia się, jak zwykle w L-Bank Forum (hala 1), Ceratizit Halle (hala 3), MAHLE Halle (hala 4), hali 5, Oskar-Lapp- Halle (hala 6) oraz w halach 7 i 9.
Struktura Centrum Targowego w Stuttgarcie oznacza również, że obszar systemów osłon przeciwsłonecznych może być scentralizowany i rozbudowany. Rośnie również znaczenie Oskar Lapp Halle (hala 6) dla przestrzeni zewnętrznej z produktami skierowanymi przede wszystkim do właścicieli restauracji i hoteli. W 2024 roku obszar drzwi i bram zostanie ponownie zaprezentowany w Alfred Kärcher Halle (hala 8) i Paul Horn Halle (hala 10).
Rosnące oczekiwanie na R+T
Christian Junkers, dyrektor zarządzający Junkers & Müllers: – Osobiste rozmowy z naszymi klientami z różnych krajów to z pewnością aspekt, na który najbardziej czekamy. Jesteśmy również bardzo podekscytowani możliwością zaprezentowania naszych innowacji podczas bezpośrednich spotkań na naszym stoisku targowym.
David Leon Chantres, kierownik ds. eksportu w Expalum: – Expalum naprawdę nie może się doczekać targów R+T 2024 w Stuttgarcie, ponieważ od sześciu długich lat nie mogliśmy spotkać się tam z naszymi klientami i przyjaciółmi. Firma Expalum dodała pełną gamę pergoli, daszków i markiz po raz pierwszy do swojego portfolio i zaprezentuje je na targach R+T 2024.
Elisabeth Eiböck, kierownik działu komunikacji rynkowej w firmie Sattler SUN-TEX: – Z prawdziwym utęsknieniem czekamy na targi R+T 2024, które zbyt długo musieliśmy ominąć. Cieszymy się, że w końcu ponownie spotkamy się z naszymi partnerami na stoisku Sattler, aby wspólnie omówić rozwój branży i naturalnie zaprezentować szeroką gamę właściwości i nowych wzorów z dużym naciskiem na zrównoważony rozwój produktów.
Frank Luckner, szef marketingu/PR w firmie erfal: – Naszym zdaniem targi R+T są zarówno główną siłą napędową dla rozwoju innowacyjnych produktów, jak i idealną platformą do zwiększenia kontaktów biznesowych. W szczególności pokażemy sprzedawcom systemów zaciemniających, dekoratorom wnętrz, architektom i planistom innowacje w zakresie systemów napędowych i sterujących rozwiązaniami systemów prywatności i zaciemnień słonecznych.
Kay Ludwig, kierownik ds. eksportu w firmie Sauled: – Poprzez udział w targach R+T 2024 chcemy wzmocnić nasze dotychczasowe relacje z klientami oraz nawiązać nowe kontakty w celu dalszego rozszerzenia naszej sieci handlowej. Z niecierpliwością czekamy na zaprezentowanie naszych nowych innowacji i asortymentu produktów naszym gościom na żywo.
Miloslav Matousek, kierownik marketingu w ZALUZIE NEVA: – Cieszymy się na ponowne osobiste spotkanie z naszymi partnerami i konkurentami w Stuttgarcie po sześciu długich skomplikowanych lat. Targi R+T to świetne miejsce do wymiany pomysłów i doświadczeń oraz bycia na bieżąco ze zmianami w branży.
Nikola Fornarelli, Prezes Włoskiego Stowarzyszenia
Zamknięć i Mechanizmów (ACMI): – Wielkim oczekiwaniem firm w Pawilonie ACMI jest przywrócenie „fizycznego kontaktu” z międzynarodowymi gośćmi, który był gwarantowany na targach R+T w przeszłości. 13 firm w Pawilonie oraz członkowie ACMI są gotowi do zareprezentowania swoich nowych produktów w dziedzinie drzwi i bram.
Steffen Schaaf, kierownik sprzedaży w Sommer Antriebs- und Funktechnik: – Dla naszej firmy R+T oznacza intensywne dyskusje na poziomie międzynarodowym. Cieszymy się na spotkanie z dużą liczbą naszych partnerów i rozmowy o rynku, najnowszych osiągnięciach i przyszłości.
Joana Cedó, kierownik ds. komunikacji w LLAZA: – Targi R+T 2024 będą najważniejszym wydarzeniem dla branży w najbliższych latach. Bez wątpienia będzie miało największy wpływ na dostarczenie informacji o nowych produktach, poznanie nowych pracowników i wzmocnienie relacji z naszymi klientami. Nasze plany idą pełną parą, aby mieć wszystko gotowe i zaskoczyć rynek, gdy wydarzenie będzie się zbliżać.
O R+T
Od ponad 50 lat na R+T, wiodących na świecie targach rolet, drzwi, bram i systemów osłon przeciwsłonecznych, |