Laur ALUPLASTu

      Po raz trzeci Grupa Media Partner ogłosiła wyniki badania wyłaniającego najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Jak podkreślają organizatorzy projektu, zakrojony na ogólnopolską skalę sonadaż odpowiada na pytanie, które produkty są liderami popularności w swojej grupie.

     W kategorii „Okna i profile okienne z PVC” godłem srebrny „LAUR KLIENTA 2007” zdobywając uznanie klientów, wyróżniona została marka aluplast.
     Dużą popularność marki aluplast wśród klientów indywidualnych potwierdzają również wyniki badania przeprowadzonego przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku wśród właścicieli domów jednorodzinnych, budujących domy w latach 2004-2006. W badaniu dotyczącym spontanicznej znajomości marek producentów okien jedną z najczęściej wymienianych marek był właśnie aluplast, osiągnął najwyższy wynik wśród firm systemowych, ustępując tylko dwóm markom producentów okien.
     W przeprowadzonym natomiast w lutym 2007 r. wśród członków Klubu Budujących Dom (2012 osób), przez miesięcznik „Budujemy Dom”, badaniu znajomości producentów profili okiennych, markę aluplast wskazało 64,2 % badanych.

Marcin Szewczuk
aluplast sp. z o.o.

więcej informacji: Świat Szkła 9/2007

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.