Laur SCHÜCO |
Schüco od lat otrzymuje prestiżowe nagrody od profesjonalnych jury, złożonych z autorytetów w dziedzinie budownictwa, marketingu i wzornictwa. Ale nagroda od Klientów – to dla każdego systemodawcy i producenta najważniejsza nagroda.
W konkursie o godło „Złoty Laur Klienta” Schüco już po raz drugi pokonało wszystkich konkurentów w kategorii okien i profili z PVC. To, do kogo powędrował tytuł, rozstrzygnięto w oparciu o badania popularności produktów na polskim rynku. Badania przeprowadzone przez Grupę Media Partner miały na celu określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów. Były to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami. W opinii samych klientów, wyrażonej w niezależnym, ogólnopolskim konkursie „Złoty Laur Klienta 2007”, okna i profile Schüco są najlepsze i najbardziej godne polecenia.
więcej informacji: Świat Szkła 9/2007