Laur SCHÜCO

      Schüco od lat otrzymuje prestiżowe nagrody od profesjonalnych jury, złożonych z autorytetów w dziedzinie budownictwa, marketingu i wzornictwa. Ale nagroda od Klientów – to dla każdego systemodawcy i producenta najważniejsza nagroda.

     W konkursie o godło „Złoty Laur Klienta” Schüco już po raz drugi pokonało wszystkich konkurentów w kategorii okien i profili z PVC. To, do kogo powędrował tytuł, rozstrzygnięto w oparciu o badania popularności produktów na polskim rynku. Badania przeprowadzone przez Grupę Media Partner miały na celu określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów. Były to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami. W opinii samych klientów, wyrażonej w niezależnym, ogólnopolskim konkursie „Złoty Laur Klienta 2007”, okna i profile Schüco są najlepsze i najbardziej godne polecenia.

więcej informacji: Świat Szkła 9/2007

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.