Operacja ta ma na celu zwiększenie obecności BAVELLONI w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, gdzie spółka jest obecnie reprezentowana przez GLASTON America.
Zgodnie z planami strategicznymi, BAVELLONI SpA jest zobowiązana do wzmocnienia swojej pozycji poprzez bezpośrednią obecność w Ameryce Północnej, która jest jednym z głównych rynków technologii obróbki szkła.
Dzięki inwestycjom w USA, BAVELLONI SpA będzie mógł być bliżej swoich licznych, stałych klientów, co pozwoli lepiej promować markę BAVELLONI i położyć większy nacisk na rozwój lokalnego biznesu.
Jednocześnie GLASTON i BAVELLONI SpA odnawiają współpracę w regionach, gdzie GLASTON występuje jako oficjalny dystrybutor BAVELLONI: Meksyk, Brazylia i w Singapur.
– Rynek amerykański zawsze było bardzo istotnym dla marki BAVELLONI – stwierdza Franco Pirola, Dyrektor Sprzedaży i Partner w BAVELLONI SpA. – Transakcja ta pozwoli na dalszy rozwój naszej obecności i działalności w Stanach Zjednoczonych i w Kanadzie. Współpraca z firmą GLASTON stała się kluczową w ciągu ostatnich 18 miesięcy i będzie kontynuowana także w przyszłości.
bavelloni.com
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacji: Świat Szkła 03/2017