Operacja ta ma na celu zwiększenie obecności BAVELLONI w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, gdzie spółka jest obecnie reprezentowana przez GLASTON America. 

 

Zgodnie z planami strategicznymi, BAVELLONI SpA jest zobowiązana do wzmocnienia swojej pozycji poprzez bezpośrednią obecność w Ameryce Północnej, która jest jednym z głównych rynków technologii obróbki szkła.

 

Dzięki inwestycjom w USA, BAVELLONI SpA będzie mógł być bliżej swoich licznych, stałych klientów, co pozwoli lepiej promować markę BAVELLONI i położyć większy nacisk na rozwój lokalnego biznesu.

 

Jednocześnie GLASTON i BAVELLONI SpA odnawiają współpracę w regionach, gdzie GLASTON występuje jako oficjalny dystrybutor BAVELLONI: Meksyk, Brazylia i w Singapur.

 

Rynek amerykański zawsze było bardzo istotnym dla marki BAVELLONI – stwierdza Franco Pirola, Dyrektor Sprzedaży i Partner w BAVELLONI SpA. – Transakcja ta pozwoli na dalszy rozwój naszej obecności i działalności w Stanach Zjednoczonych i w Kanadzie. Współpraca z firmą GLASTON stała się kluczową w ciągu ostatnich 18 miesięcy i będzie kontynuowana także w przyszłości.

 

 

bavelloni.com       

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji: Świat Szkła 03/2017

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.