Czytaj także -

Aktualne wydanie

2020 07 okladka

Świat Szkła 07-08/2020

User Menu

 20191104-V1-BANNER-160x600-POL

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 

 Baner 2

25 lat Schüco w Polsce. Historia sukcesu opartego na partnerstwie
Data dodania: 17.04.20

25 lat w Polsce. Historia sukcesu opartego na partnerstwieoku mija ćwierć wieku od otwarcia pierwszej siedziby firmy Schüco International Polska, wiodącego dostawcy systemów fasad, okien i drzwi z PVC-U i aluminium.

 

20200408schueco

 

Od tamtej pory światowa marka o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej zyskała szerokie uznanie na polskim rynku, dzięki zrównoważonej strategii rozwoju produktu i usług oraz bliskiej współpracy z partnerami – producentami, architektami i inwestorami.

 

 

Dokładnie w kwietniu 1995 roku czterech pierwszych pracowników Schüco International Polska otworzyło biuro w pierwotnej lokalizacji firmy w Łodzi. Przemyślana synergia działań w obszarach produktów z PVC i aluminium, a także oferowanie rozwiązań wyprzedzających potrzeby odbiorców sprawiły, że dziś posiada ona stabilne podstawy finansowe i niezachwianą pozycję rynkową.

 

Kamieniem milowym w jej rozwoju było otwarcie w 2010 roku nowoczesnej siedziby w Siestrzeni pod Warszawą, która do tej pory stanowi „namacalną” wizytówkę przyszłościowych technologii powłok budynków marki Schüco. Dziś firma zatrudnia 57 osób będących najwyższej klasy specjalistami w swoich dziedzinach. W 2021 roku 9 z nich będzie współpracować z marką od 25 lat, a 31 – od dziesięciu.

 

20200408schueco1

 

 

Dzięki ich prawdziwemu entuzjazmowi i konsekwentnej realizacji obranej strategii rozwoju firma tylko w ciągu ostatnich sześciu lat podwoiła swoją sprzedaż na polskim rynku. Jednak jak podkreślają managerowie firmy – Schüco to coś więcej niż zaangażowani pracownicy. Prawdziwym DNA firmy są wszyscy ludzie, którzy wspólnie pracują nad kolejnymi, ambitnymi wyzwaniami projektowymi i z zaangażowaniem podchodzą do rozwiązywania problemów poprzez innowacje.

 

 

Razem jesteśmy silniejsi

Globalnie marka Schüco zatrudnia 5400 pracowników, jednak prawdziwym „mechanizmem napędowym” przedsiębiorstwa jest sieć 12000 firm partnerskich, projektantów, architektów i inwestorów. To dzięki codziennej współpracy i przewidywaniu trendów powstają nowe technologie oraz rozwiązania, które stanowią odpowiedź na aktualne i jutrzejsze potrzeby branży. Tę filozofię działania widać także na polskim rynku.

 

- Nie osiągnęlibyśmy naszej obecnej pozycji, gdyby nie trwałe, wieloletnie relacje ze współpracującymi z nami producentami, biurami architektonicznymi i inwestorami, z którymi wymieniamy doświadczenia i wypracowujemy najlepsze rozwiązania.

 

Dzięki temu możemy dostarczać im nie tylko dobrej jakości produktów i technologicznego know-how, które pozwalają im stać się konkurencyjnymi, ale także niezbędnego wsparcia doradczego i szkoleniowego – mówi Andrzej Polijaniuk, Dyrektor ds. Marketingu i Produktu w Schüco International Polska.

 

W swojej siedzibie w Siestrzeni i u klientów firma prowadzi szkolenia teoretyczno-praktyczne dla producentów stolarki oraz architektów, nie tylko z zakresu technologii produkcyjnych, ale także zagadnień projektowych i prawnych. Tylko w ciągu ostatnich czterech lat przeszkolono tu blisko 1000 osób w zakresie systemów aluminiowych i PVC.

 

Firma inwestuje także w przyszłość firm partnerskich, czego przykładem może być akademia szkoleniowa dla managerów firm produkujących stolarkę z PVC i ich następców. Schüco aktywnie współpracuje z architektami i inwestorami, stale rozszerzając swoje kontakty nie tylko poprzez doradztwo personalne, seminaria, konferencje czy webinaria, ale także współorganizację mistrzostw sportowych.

 

20200408schueco2

Szkolenie w siedzibie Schüco International Polska
Fot. Schüco

 

Stabilne filary

U podstaw działań marki od 25 lat pozostaje innowacyjność i konsekwentne udoskonalanie portfolio, zarówno w obszarze produktów z aluminium, jak i PVC-U. Przez ten czas technologie budowlane, wymagania prawne i oczekiwania rynku ulegały wielu zmianom, dlatego strategia firmy opierała się zawsze na przewidywaniu przyszłych potrzeb odbiorców i byciu o krok dalej niż inni. Jednocześnie podchodziła do formułowania swoich strategii w sposób holistyczny, oferując nie tylko nowoczesne systemy, ale także narzędzia ułatwiające producentom codzienną pracę.

 

 

- Działamy w dwóch różnych segmentach, jakimi są produkty z aluminium i PVC-U. To różne rynki i doświadczenia, które dzisiaj świetnie się uzupełniają. W obydwu tych segmentach podejście do rozwijania produktów i usług jest podobne. Wciąż poszukujemy innowacji, ukierunkowanych nie tylko na poprawę komfortu i parametrów technicznych, ale też ułatwienie procesów produkcji i projektowania.

 

Wszystkim naszym partnerom oferujemy kompleksowe platformy i rozwiązania cyfrowe na miarę obecnych czasów. Ta komplementarność daje nam solidne, stabilne podstawy rozwoju i pozwala patrzeć w przyszłość nawet pomimo kryzysów – podkreśla Andrzej Polijaniuk.

 

Dywersyfikacja portfolio i spójna strategia oparta na dostarczaniu sprawdzonej jakości, niezawodnych oraz innowacyjnych rozwiązań pozwoliły wypracować firmie przez wszystkie te lata ekonomiczną stabilność i samowystarczalność pod względem finansowym. Jeszcze w tym roku planowane jest wprowadzenie na rynek nowych systemowych rozwiązań Schüco w obszarze stolarki z aluminium i PVC-U.

 

 


Zespół Schüco International Polska
Fot. Schüco

Więcej informacji o produktach firmy Schüco znajdą Państwo na stronie: www.schueco.pl

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik