Mimo pandemii AWILUX konsekwentnie realizuje przyjętą strategię rozwoju. Jednym z działań, które zostały sfinalizowane w tym roku jest stworzenie nowej strony internetowej www.awilux.pl.

- Witryna powstała w oparciu o najnowsze trendy i jest przyjazna dla urządzeń mobilnych. Ma służyć lepszej komunikacji z rynkiem, być dużym wsparciem dla dystrybutorów oraz edukować prywatnych in-westorów - podkreśla Agnieszka Pruchniewicz, specjalistka ds. marketingu w firmie AWILUX.

 

20201111awilux nowa strona www 2 


Prace nad stroną trwały wiele miesięcy. Jej nowa odsłona ma poprawioną funkcjonalność oraz wygodę użytkowania. - Uprościliśmy nawigację, żeby była bardziej intuicyjna, a potrzebną treść można teraz łatwo znaleźć w wyszukiwarce – wyjaśnia Agnieszka Pruchniewicz.

 

Oferta firmy, przykładowe realizacje oraz aktualności zostały wyeksponowane już na stronie głównej. Natomiast struktura oferty została podzielona na poszczególne działy, które odzwierciedlają specyfikę oferowanych przez AWILUX produktów. Do części z nich dodane są materiały wideo. Ponadto cechy każ-dego z systemów zostały przedstawione w formie czytelnych ikon, przez co łatwo znaleźć i porównać po-trzebne dane techniczne.

 

- Na stronie głównej www.awilux.pl można także obejrzeć multimedialną prezentację firmy, a nawet zro-bić wirtualny spacer po naszym showroomie. To duże ułatwienie dla inwestorów, którzy ze względu na panująca pandemię nie mogą teraz pozwolić sobie na osobistą wizytę w jednym z naszych salonów – dodaje Agnieszka Pruchniewicz z firmy AWILUX.

 

Wśród pozostałych zakładek strony znajdują się m.in. porady, w których prywatni inwestorzy znajdą od-powiedzi na wiele pytań z zakresu stolarki otworowej, domów energooszczędnych oraz inteligentnych systemów zarządzania.

 

20201111awilux nowa strona www

 

Na nowej stronie nie zabrakło też miejsca na zdjęcia prezentujące wybrane realizacje. - Dzięki temu nasi klienci mogą zobaczyć na gotowych inwestycjach możliwości poszczególnych systemów, które mamy w ofercie - mówi Pruchniewicz.

 

Całkowicie nową formułę zyskała również strefa dla partnerów firmy AWILUX, w której znajdują się wszystkie najważniejsze materiały, zdjęcia oraz dokumenty w wersji do pobrania. Ułatwi to pracę dystry-butorów oraz przyspieszy wiele procesów sprzedażowych. Cała treść witryny dostępna jest w trzech wer-sjach językowych: niemieckiej, angielskiej i francuskiej.

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.